• Lokatt

K*B*N, pratar del 11

ekorren, just ***, det var den oxå ja! Skäms *glömt*

Jag har inte nog med tid!
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-10-08 10:32:21 följande:
    Jag håller med! Skönt att ni fått lite mer info!
    jag ska forska efter om eyeQ innehåller fiskprotein, det ska ju vara renat så det bara är fetterna kvar, men vill gärna bekräfta det innan jag provar på henne, vet du hur det ligger till?
  • Lokatt
    Kavat skrev 2010-10-08 10:54:27 följande:
    Ouh, ja, det är fiskprotein i. Kompisens son var fiskallergisk som bebis och han reagerade när hon åt och ammade honom... Men det är ju frågan om hur mycket din dotter reagerar på det.
    Reagerade hon på all fisk?

Finns väl även lax Omega3 samt linfrö Omega3, även om det inte är nattljusolja i och lika välbalanserad...
    ja, hon reagerar all fisk. linfröoljan är ju inte lika upptagbart eftersom det är vegitabiliskt, dessutom blir omega6 delen såg hög vilket inte är bra.
    dietisten sa att vissa av kvalitetsmärkena av omega3 tillskott utgavsig för att ha renat bort alla proteiner, men jag fick själv forska i vilka och testa försiktigt i så fall.
  • Lokatt

fr.s, då frågar jag med dig så står du inte ensam. och ne, jag vill heller inte provocera, har ofta funderat över det fenomenet att folk gör det..

• Lokatt
    Tant Pruselius skrev 2010-10-11 08:38:35 följande:
    Hur ser ni på begravningar i kyrkan då?
    här ikring finns ingen begravningsplats som inte ligger på kyrklig mark. Men jag vill inte ha en präst eller en begravningssermoni som sker i kyrkan, det vet mina anhöriga om.

Idag ska jag och köra halkbana!
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-11 09:48:01 följande:
    En gång till måste ni se den va? Drömmer

fy attsingens vad kallt det var här idag! -4grader i morse! har ni så kyligt än? Svårt att klä barnen, för när solen kommer upp värmer det på.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-11 09:52:50 följande:
    Oh shit, min man plockade ned termometern i helgen för att han skulle mäta frysens temp så imorse skickade jag iväg Maja i skalkläder med en stackars lurv under bara. Hoppas hon inte fryser....
    fast mina barn hade skalkläder med lurv under, dock tunnare mössa och vantar til det. Så fort solen går upp så blir det betydligt varmare, kanske runt 5-8 grader, mer om man är i solhörn.
    Minstingen hade dock lurvoverall under, eftersom han är mer på marken och leker.
    Tur vi inte har långt till dagis då hade det behövts mer på vägen dit.
  • Lokatt
    Fröken Småland skrev 2010-10-11 09:53:21 följande:
    Idag skall jag roa mig med att plocka fram barnens fina vinterkläder
    jag tog fram möss och vant-säcken igår, ska sortera ut det lite tunnare till en början, de supertjocka kan vänta.
    behöver köpa ett par termobyxor till, men har beslutsångest! Finns det rabattkod på lindex nu? det kanske skulle avgöra saken Drömmer
  • Lokatt
    Ekorrfamiljen skrev 2010-10-11 10:10:13 följande:
    Jag behöver också.. *sneglar menande på kissen* Vemund har bara en skaloverall och en windfleece. Snart börjar det bli dags för Po.p-overaller!! *harklar mig igen*

ja, den är iaf. framplockad, idag kommer jag inte hinna posta dock, jag sitter här i fem min. till, sen ut med hundarna och sen åka direkt till halkbanan. men imorgon ska jag nog kunna få den på lådan Hittade förresten luvan i mösspåsen!

Kavat skrev 2010-10-11 10:01:51 följande:
    Ååå, ha så skoj!!! Tänk på att gasa ordentligt så du får riktiga sladdar att  häva! Så kul!

haha, vi får se hur mycket jag vågar dra på, har skräcka tt jag ska bli underkännd, man kan visst det om man visar dåligt omdömme!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11