K*B*N, pratar del 11

Denna då? Bra pris - www.kopbarnvagn.se/cgi-bin/ibutik/AIR_ibutik....
mina två älsta barn uppskattar välldigt att besöka lekstället Småland på ikea när vi är där. Nu satt älsta dottern brevid nyss och läste FRÖKEN SMÅLAND. Hon klurade lite och frågade sen om det verkligen var fröken som är inne på ikea-småland som satt och skrev med mig
oj! inser ni att det är minus rekord i denna tråden! Hela helgen nästan i tysthet
Hur är det med er, vadan denna tystnad i tråden nu för tiden?
För min del har jag ganska kämpigt mycket just nu, det i kombo med sjuka barn och jag själv sjuk (fast jag inte tagit mig tid att vara sjuk), samt att mitt enda stora intresse jag hinner med nu är hundarna, vilket ingen här inne delar, så det blir svårpratat.
igår fick jag ett mail från en intresserad av min vagn, hon skrev att hon hoppades den var kavr i slutet av månaden... det var den 7:e igår. Sen skrev hopn inget mer??
A,vad otrolgt trist att du är smäre igen
Jag har gått ner mig mer i sjukdom jag med nu. Blä!!
Köpte ett träningshalsband åt min vovvis, av en jätteduktig tjej som gör för hand. Nu har hon lagt in kort på min charles i sitt galleri, om ni vill titta på min sötis .-) http://www.dafnedesign.se/Galleri_skinnhalsband_namn.html
Tack Påminn mig att jag tycker det efter helgen med
, vi ska på lydnadstävling.. lär gå sådär.. Han kan alla moment klockrent, bara det att herrn har behagat bli virrig tonåring, så på tävling kan han tappa huvudet och titta på allt spännande runt oss istället *sucka*