K*B*N, pratar del 11
Jag undrar en sak, och vem kan bättre svara på det än ni? Mina kunniga vänner
Finns det något babyskydd som har en bas, som man kan fästa i ett 2-punktsbälte i bilen???
Jag undrar en sak, och vem kan bättre svara på det än ni? Mina kunniga vänner
Finns det något babyskydd som har en bas, som man kan fästa i ett 2-punktsbälte i bilen???
Vi ska kanske få en ny(are) bil Men jag tycker personligen att det är liiiite märkligt!
En kompis till Adam har en arbetskompis som frågade om han ville ha hennes bil, för hon tänkte skrota den, för att den bara står. Det är en tyskregistrerad Toyota Verso från 2000.
Varför skrota den??? Varför inte sälja den? Det är det jag tycker är märkligt. Men hon hade tydligen skrotat en nyare volvo tidigare pga plåtskador som hon inte orkade fixa. Märklig brud tycker jag.
Undra vad det kostar att registrera in den i sverige?
Den var ju fin, men det var ju bara sittdelen på den, så då dröjer det ju så länge tills jag kan använda den.
Jag ska se hur mitt "fynd" ser ut när den kommer. Min kompis har den hemma hos sig nu, hon säger att den är lite sliten, men om någon kan fixa upp den så är det jag Vi får se hur det blir...
Cambågar och fästen, går sånt att köpa löst? Så man kan ha camsuflett på frogen tänkte jag. Visst kan jag väl sy, men nog vill man väl ha någon orginalsuflett med.