K*B*N, pratar del 11

Till oss gravida, som kanske behöver lite mammakläder kan jag tipsa om lillamirakel.se som har 50% på alla mammakläder i helg. Även på reaplaggen Köpte en klänning som sedan kan användas som amningsklänning, ett par jeansknickers, ett linne och en blus med linneunder, allt det för under 500-lappen.
Bara klänningen kostar 560kr i vanliga fall, men den var på rea och sedan halva reapriset. Sånt gillar jag. Tänkte ha den på min kompis bröllop i slutet på augusti, OM jag ju kommer kunna gå. Då behöver jag i sånafall både en som funkar att amma i, och som har plats för en nyförlöst (lös) och snittad (öm) mage. Tycker dessutom att den var ganska snygg.
http://www.lillamirakel.se/ProductPopup.aspx?filename=dean-dress-silver_4832.jpg
Kanske lite underklädesvarnig på klänningen, men man får väl ha en sjal över eller nånting.
Det är ingen som har en bärsjal liggandes, som inte används längre? En enkel och bra modell. Kan inget om sånt, men älskade att kunna bära omkring i min Ergo, och vill ha nånting som funkar för nyfödda upp till att jag kan använda Ergon.