Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-31 09:37:20 följande:
    den röda kjolen e snygg till ;)
    Jag skickade länken på alla auktioner.
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-31 11:33:52 följande:
    Oho titta en så fin, vi behöver ju som bekant ingen syskonvagn men denna va ju bara hur fin som helst.... www.blocket.se/stockholm/Urban_Jungle_syskonv... Nif , hur har det gått med P&T köpandet?
    Jag gillar faktiskt den! :-O  Annars är jag lite allergisk mot rutor då det gärna ger kökshanduksvibbar.
  • Asereht
    Pruseluskan skrev 2010-05-31 11:39:19 följande:
    www.blocket.se/jonkoping/Trillingvagn_2774512... Varför tar man inte bort namnskyltarna innan man fottar? Eller är det bara jag som är larvig...kanske... Detta med namnskyltar på barnvagn är jätte dubbelt för mig. Eftersom jag älskar namn så är det ju "det bästa som hänt mig" men jag skulle aldrig ha en själv. Jag tycker att namnet på mitt barn är välldigt privat och vill inte alls att alla ska veta vad hon heter. Dock finner jag namnappar mycket bruk bart inom förskolan...
    Personligen så stör det mit inte ett dugg att någon ser/vet vad mitt barn heter. Men jag tycker inte det är speciellt snyggt med såna där skyltar på vagnar öht.

Däremot namnmössor, namn på kläder osv är en annan sak. Men det avhandlade vi ju häromdagen med polisincidenten.
  • Asereht
    zasata skrev 2010-05-31 12:58:58 följande:
    ser skötn ut.. vill du ta mina barn. Idag vill jag säga upp mig som mamma, jag orkar inte!
    Jag brukar också säga upp mig då och då. Ibland orkar man bara inte.

Idag har jag bara lillfisen hemma, det är väldigt skönt.
  • Asereht
    Ekorrfamiljen skrev 2010-05-31 13:25:33 följande:
    Vilken liten sötfis! Vad är det för liggdel/lift som det är så gott om plats i? Usch, jag har huvudvärk. Har inte druckit kaffe på 2 dygn (pga magen) och inte blir det bättre av att det ösregnar ute. Hoppar nog öppna förskolan idag...
    Det är froggens liggdel. Han har helt ok med plats fortfarande men han är ju inte så stor än heller.
  • Asereht

Jag har just klippt min lugg. Jag blir alltid arg på mig själv när jag gjort det. Vad sjutton gör jag så för (för att jag inte kommer iväg till frissan såklart)? Allvarligt, jag ser ut som en shetlandsponny! Liten och knubbig med hästlugg! *argh*

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11