Inlägg från: Asereht |Visa alla inlägg
  • Asereht
    Nifelheim skrev 2010-06-06 10:26:42 följande:
    Eh oj. 249 på det dyraste stället här i stan.
    Oj, var precis vad jag tänkte!
    Pruseluskan skrev 2010-06-06 10:12:15 följande:
    zasata - dumma dem, deras förlust!{#emotions_dlg.flower}

Asse - Oho ! *smälter av den andra bilden* han är helt gudomlig.....

Jag tänker släppa det här med bebis nu, det är vi 3 som är den här familjen och jag vägrar gå omkring och sakna nått som vi inte har. Jag har ju världens finaste unge redan och det är ju det som verkligen  betyder nått.... vad jag har. Jag är ju egentligen världens lyckligaste och det tänker jag återgå till, istället för att deppa ner över det som inte vill sig....

Idag ska vi till nynäsham på 6års kalasande, star wars står tydligen på önseklistan. Får så små se på det? eller finns det numera en barnverso?
    Tycker du gör rätt. Koppla bort och koppla av. Det är ju inte kört för att inget händer just precis nu men ju mer du tänker på dig och fixerar dig vid det ju jobbigare blir det ju psykiskt. *kramar*
    ♥ Grabbarna Bus, Syrrans & Liten Nöffes Mamma ♥   Blogg: stickig.blogspot.com
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-06-06 12:18:43 följande:
    Jag har sparat lite annonser från Blocket som jag tycker är anmärkningsvärda så har ni en stund över så kolla in dessa:

Fräsch stol (högra) Kräks

www.blocket.se/stockholm/Britax_Romer_Bilbarn...

Billig syskon-BT! Thulo?

www.blocket.se/varmland/Barnvagn__barnbarstol...

Någon mer än jag som tycker att sista meningen är spyframkallande?

www.blocket.se/stockholm/Britax_Two_Way_Plus_...

Och kolla vilken härlig beskrivning av skicket

www.blocket.se/kronoberg/Cyklar_26935783.htm?...
    'ha ha* Ja det var lite blandade godingar.
  • Asereht
    Fröken Småland skrev 2010-06-06 12:34:22 följande:
    Ser fin ut

www.babyland.se/sulky-silver-cross-pop--outle...

Går ut i solen nu, lovar!
    För att vara en paraplyis såg den fin ut. Enkel och avskalad. *gillar *

Själv stannar jag nog inne ett tag. Lilleman är inte sovsugen och ingen av de större vill ut på promenad. Eftersom jag är ensam med barnen kan jag inte gå själv heller. Väntar tills lilleman sover sen och går ut och sätter mig ett tag. Det är så svårt att hitta bra ställe med skudda till A annars om han ska vara uppe.
  • Asereht

Har uppdaterat mitt bildgalleri med bilder på mitt lilla stora barn.

www.familjeliv.se/hem/asereht/galleri.php%26%239829%3B+Syrran+%26%239829%3B

Är så ruskigt trött. Blev sittande uppe och färdigställde mitt senaste pyssel igår kväll så det blev sent. Sen måste man ju upp och fösa iväg storbus till skolan vare sig man vill eller inte. Så här sitter jag medan tre små pojkar sover som grisar där uppe. *gäsp*

• Asereht

Här händer det noll på övningskörningsfronten. Jag kan inte köra alls eftersom vi inte hinner med på kvällarna och helgerna är rätt köriga framöver. Dessutom vore det bra att slippa ha med sig fyra barn när man ska köra, någon barnvakt har vi ju inte heller. Bilskolan har totalt fullbokat på helgerna och min körlärare jobbar typ aldrig helg.

• Asereht
    Lokatt skrev 2010-06-07 08:31:38 följande:
    *fnissar*
    Asereht skrev 2010-06-07 08:29:48 följande:
    Här händer det noll på övningskörningsfronten. Jag kan inte köra alls eftersom vi inte hinner med på kvällarna och helgerna är rätt köriga framöver. Dessutom vore det bra att slippa ha med sig fyra barn när man ska köra, någon barnvakt har vi ju inte heller. Bilskolan har totalt fullbokat på helgerna och min körlärare jobbar typ aldrig helg.
    vad trist
    Ja, men vad gör man? Det är svårt att få till det helt enkelt. Hur vi än gör så skulle det behövas att maken är ledigt och det fungerar inte för tillfället. Dels har de fått in en massa jobb och dels så känns det fortfarande ekonomiskt efter all fl som han tog ut här efter A:s födelse. Och eftersom han har så pass lång resväg till och från jobbet så är det svårt att dribbla med tiderna.

Jag får helt enkelt inse att jag kanske förblir körkortslös något år till.
  • Asereht
    buffen skrev 2010-06-07 10:28:00 följande:
    hej hej! det är är så OT det kan bli men jag måste chansa ;D såg att några av er övningskör och tänkte bara flika in att det finns fyra platser till halkkörning i kinnekulle på onsdag 9/6!! nu i sommartider kan det ta upp till en månad att få tid... hör av er till mig om ni är intresserade!
    Varken på den nivån än eller i närheten.
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11