K*B*N, pratar del 11
ni vet jobbet jag vill ha? RIngde för att kolla hur det går då arbetsförmedlingen tjatar lite och skickat ut mitt cv till en del företag, så innan dom ringer vill jag ju veta.. Men hon var inte klar med alla intervjuver än

Jag lyckades komma på ett sätt. Tur man tänker ett steg vidare när man läst något.
Jösses, man ska inte baka när det är tokvarmt ute. Känns som om jag ska svimma. *pust*
S har bakläxa så vi har just bakat rabarbermuffins. Om en stund ska vi fika sen är det läggdags.
Imorgon bitti försvinner maken till värmlandsskogarna och jag blir själv här hemma med barnen. Men nu har vi fått handlat ordentligt och jag har lyckats ordna lift för S som ska på kalas både fredag (kvällskalas med hamburgare och film, mkt poppis just nu att ha sånt) och lördag (två av tjejerna har gemensamt kalas med färg/klädkod!). Så nu känns det ok.
Strax ska jag svimma med mitt virkprojekt. Det är så otroligt booooring men det blir destor roligare när själva "stommen" är klar.
Ibland blir jag sugen på uj bara för att jag gillar färgen (fast jag itne vill ha en uj eg).
Fiiiina färgen!
www.blocket.se/malmo/Urban_Jungle_singel__06_resp__syskonvagn__08_27849017.htm&w=3
Men vad smart att låta den starta upp igen då...
www.tradera.com/Brio-Happy-barnvagn-sitt-och-liggvagn-auktion_340816_113576903