K*B*N, pratar del 11

Det tar tiiiid och blir inte helt hundra, SUCK!

Jag som ahr jagat toppset som en tok.
Den enda åkpåse de hade kvar var en färg som jag verkligen inte gillar. No luck här om man säger så.
Däremot hade de sovgungor, hade A varit nyfödd eller om jag fortfarande väntat hade jag lätt köpt en sån. Ser så himla mysigt ut. Sen gillar jag att den är mobil. Tyvärr ska man inte anävnda dem efter att de börjat vända sig och det gör A åt alla håll och kanter.
Idag blir A fyra månader!
japp, de är verkligen urmysiga, hade en till minstingen. Tittade inte vi på sånna när du fortfarande hade han i magen?
Jag beställde en app. till telen, men den har inte kommit än! Varför?!
Tisdagar är verkligen min "måndag", skola, jobb och allt i en himla tackt, tur man kan skriva på FL i rasterna
Jag tipsar också om vanthållare, de där små doningarna är bra till mkt. Jag har dem för att fästa solkyddet lite extra (för att få till formen ultimat utan att det flexar ut). Håller dynor och lammfällar på plats och så vidare. Smarta små rackare. Alla borde ha sådana!
Shoppingfundering, nu när man fått lite + på kontot igen så rycker det ju förstås lite i shoppintarmen om man säger så. Så jag funderar på åkpåsar. Jag har bestämt att vi ska ha en ny till vintern men ska man shoppa nu så att man har eller ska man ha is i magen och vänta till hösten och hoppas att den man gillar ska reas pga ny kollektion?
Just nu lutar det mot Elodie denim eller wool. De skulle funka till allt vi har i färgväg + att jag ju har den bruna buggapåsen som komplement. Skulle iofs gärna skaffa en buggapåse men ingen tilltalar mig riktigt nu. Brios bruna mönstrade fleece är fin men den har jag inte sett irl så jag har noll uppfattning om hur den är i tjocklek och så.
Buggysnuggle är jag kär i också men det får vänta till han blir större eller så syr jag själv om jag hittar ett tyg med färg/mönster som jag gillar tillräckligt.
Så vad säger ni, shoppa loss eller vänta?