K*B*N, pratar del 11
Jag hr egentid! Alla familjens hannar sover....
Jag hr egentid! Alla familjens hannar sover....
Ser ut som om jag har en orange suffla på gång, bara rosa kvar då.
Nöffeliten sover fortfarande! Han vaknade och åt funr klockan 6 sen somnade han om och har inte vaknat än. Helt otroligt vilken sjusovarbebis jag fått!
Storbus har fått bakläxa! Det lät ju lite illa först men när jag insåg att det handlade om bakning så kändes det bättre. De har jobbat med volym och nu har klassen gemensamt bestämt att årets sista läxa ska vara en "bakläxa" Alla ska baka något och ta med 4 bitar till på fredag då de ska ha stor knytispicknick. *nice*
Så nu funderar jag på vad vi ska bidra med. Rabarbermuffins kanske, rabarber har vi hur gott om som helst och de är enorma!
Och jag är sur! Var tvungen att avstå från att buda på ett topset på T som jag ville ha och så gick det till bra pris. *grinigt*
När jag har pengar lär det inte finnas ett jädrans topset på marknaden. Det finns aldrig det man letar efter när man har råd.
Nu får jag ett riktigt anfall! *gråta*
Precis när jag postat mitt inlägg med gnäll om auktionen jag itne budade på för att jag inte hade råd så ringer min morar och berättar att han satt en en större summa pengar på mitt konto efter mormor. Jag är djupt tacksam speciellt eftersom det är lite tight just nu ekonomiskt men samtidigt kan jag inte låta bli att gräma mig över det där topsetet lite extra nu!