K*B*N, pratar del 11
Tror inte jag sett det på Elodie,det billigaste där är väll 899:-, som vart ett tag?
virrigt svar....

Nu har jag skickat iväg storbus till sista skoldagen i ettan. För ungefär 100:e gången så hittar han inte sitt busskort. Varje jäkla dag säger vi åt honom att så fort han klivit på bussen ska han lägga ned kortet i det inre facket i väskan. Tror ni kortet brukar ligga där? Noooope. *suckar*
Från nästa terminsstart så införs skolskjutsen för lågstadieelver igen. Gu vad skönt. Det har varit mkt meckande med buss och busskortsbiten. Bättre med skolskjuts på alla sätt och vis. Förstår inte hur de tänkte när de gjorde om och skulle ha lågstadieeleverna på vanliga bussarna istället. Tidigare har det varit så att fom mellanstadiet har de fått busskort istället för skolskjuts, men när man går i mellanstadiet har man lite mer koll och är lite mer rutinerad. När man går i ettan så...har man annat att tänka på har jag märkt.
I övrigt är jag trött, trött och åter trött. Jag kommer ju inte i säng på kvällarna och somnar inte med en gång när jag lagt mig. Inte bra för humöret kan jag säga. Sedan i fredags har jag varit själv med barnen först helt och hållet fre-sö och sen varje dag fram till ca 22-tiden och då sover ju barnen. Maken har jobbat. Så jag känner mig lite mör faktiskt.
Som om det inte var nog så ska maken förmodligen på bio med en kompis ikväll. Han kollade med mig om det var ok förstås annars hade jag blivit sur med tanke på hur veckan sett ut. Men en kväll mer eller mindre för min del gör ingen skillnad så...
Stor är i skolan, mini och mellan leker på sitt rum. Nöffe sover och hunden är rastad. Nu ska jag släpa fram symaskinen. Förhoppningsvis har jag något kul att visa upp i em.