K*B*N, pratar del 11
Nif, magnetspel/ pyssel/ mm Det finns ju som figurer man kan flytta runt på sådana där magnetgrejer. Finns även i plastvariant med cars osv, men de lossnar ju lättare.
blev ingen iphone idag, jag vill ha med telia och då finns endast 8GB 3s kvar,,,, så nu funderar jag på en iphone 4 16GB istället....
Eller är det någon som känner att det är dags för deras 32 16GB att få nytt hem
*styrke kramar till Angel*
Asse - jag tror du har hel fel uppfatting om dig själv. Jag tror (tycker!!!) att du är sten cool.
Va tusan, hur cool tror du jag är?!
Idag blev jag iallafall ägare till en sprilland iphone 4 rena rama julafton! Synd bara att det tar tills den 5:e innan den går att använda, men nu har jag en i mina ägor. *klappar kartongen*
Köpte skärmskydd(?).
Jag och sambon stod i varsin kö han i telias (som nr 34 när vi kom dit (dem hade endast fått 30st totalt) jag om nr 11 på The phone house som nr 11 men det visade sig att deras från telia var försenade så dem hade endast med tele 2, och tele2 sida klarade inte av lanseringen så den kraschade hela tiden. Men K hade sådan tur, det va massa strul i teliakösystemet med privat och företag och en nedrans massa tjafs. Så med 3st telefoner i marginal fick vi då tag i en tillslut spännande värre!!!
heja korren, 9kg på 6 v är ju super. Jag ska ta tag i min vikt oxå.... en annan dag ! ;-p