K*B*N, pratar del 11
Kavat skrev 2010-07-30 19:38:50 följande:
Idag blev jag iallafall ägare till en sprilland iphone 4 

Kavat skrev 2010-07-30 19:55:48 följande:
Ja, hon kommer på tisdag! 

Visst har jag lite förvärkar och vaknar av dem och att det känns rätt rejält. Men näej, sen är det lugnt. Inte dags än på några dagar tror jag. Började fundera på att packa väskan idag, har lagt fram lite saker, men långt ifrån allt. Vad fasen behöver man ha med sig?
Kläder till bebis, bindor och annat tjafs har de ju där. Kläder till mig och bebisen att gå runt i för övrigt/åka hem i, bebisskydd, det där viktiga pappret med blodgrupp, behöver man mer saker? Jag förtränger nog att det är bebis på g för jag kan inte komma på vad jag ska ta med mig mer. Tensen åker givetvis med. Ett par tofflor. Mer?
Riskiflickan skrev 2010-07-31 03:00:31 följande:
*kikar in å hälsar såhär mitt i natten* Japp, här var semestern slut å jobbet på G igen.... jobbat två nätter i början på veckan, jobbar nu helgen å sen långledig... bra planering med mjukstart

Jag vill också ha iphone4, hade tänkt den vita först, men kanske blir den svarta ändå om jag inte orkar vänta flera månader till.... man kan ju visst gå in på apples hemsida och fylla i för att få ett gratis skal till den om man köper innan 30:e september..... antar att det har med antenn-missen att göra...
Såg att det vankas trådträff... kul! Kan bara säga att jag var meganervös å kände mig som världens mest o-coola person när jag var på trådträff

Lokatt: går det bra med nya hunden?? Här håller jag på å klickerträna min vovve för fullt, fungerar jättebra....

zasata skrev 2010-07-31 07:26:45 följande:
vad är skillnande på 3Gs och 4?

På telia finns endast 3gs som 8G 16 och 32 är endast iphone 4. Vet att telenor har ett gäng 3gs 16G kvar.....
- nått mer?! *väntar på ifylnad*