K*B*N, pratar del 11

men Tack!
O stortgrattis till STORtv

Själv ska jag ha mens i morgon (hoppas INTE).....

Ekorren- jag kan absolut fixa en till dig, när jag passerar lindex nästa gång, ska jag d? Blir senast till helgen. Kram
Tösen här hemma är 94 lång och 15,3 "tung" Min iphone blev betydligt mer lätthanterlig nu när jag klippt mina naglar. Idag ska vi klä oss ;) och sedan ta oss till förskolan, lämna lite extrakläder och böcker som jag handlade på tokbokrea till dem + lite utklädningskläder som jag hittat på loppis. Och ta hem försmå extrakläder och kudde+filt för tvätt missade dem helt när vi gick på semester för 7v sedan
Tack Lindajo jag vill med att veckorna ska gå...
Fin overall tycker jag. Vart fanns dem? Är det skalis?
*ler åt bugga försäljarna* de finns en helgen därute, men jag ska ta o kolla av lite med tiden lite till. Vågar ju inte riktigt hoppas att jag faktiskt är gravid. Men än så.......
Den karamellurven skulle sitta fint Tuva har en fin lurv från Everest, röd såklart
Sedan har hon från Ullared som vi inte hunnit använda än men jag har en likadann som I love! Och en chokrosa från cubus, men den är inte lika gossig som de andra för det är Inge lurv på insidan. Köpte ju vårens lindexlurv på 50% nu, den har gudomligt foder tycker jag. Köpte en billig (100kr) softshelljacka på sportrea på Öland, men jag har inte riktigt grepp om vad?hur?när? Är dem som en windstoper fast vattentålig? Men den funkar väll inte under skaljacka på samma sätt som en WS? Blir lite kaka på kaka. Någon som sett till korten på ett par dagar? Tänkte om hon ville att jag skulle köpa en skaloverall 86 på lindex till henne, inte sett nått svar, tänkte fall jag missat. Kavat - hur gick det idag? Tänkt på dig/er. Kram
Inte korten utan Korren ....
Han är en riktig sötgröt den där unge herr A, minstsagt. Nif - dem reade ut dem nu i början av juni/juli, alltså inte höstens nyheter utan dem som fanns i våras med landskapsfoder. Fanns i grå/rosa och ljusturkos/grön. Jag tipsade här om det...