K*B*N, pratar del 11
Frk S - Du kan få kolla vad Astrid filmerna kostar där. På jakt efter Lotta filmerna och mer om oss barn i bullerbyn.
Frk S - Du kan få kolla vad Astrid filmerna kostar där. På jakt efter Lotta filmerna och mer om oss barn i bullerbyn.
Jag hoppas på att komma ner till gekås i oktober, med jobbarkompisar Idag blir det baklukeloppis och sedan viloläge. Igår mådde jag snurrigt och illa som attan från klockan 2. Har mått mycket sämre denna grav, än med T. Några bra förslag med snitsighet, och illamående ? Ni är ju så kloka .... Och så ska jag inom lindex och köpa skaloverall till korren.
Jag har inte den appen men kan fixa. Har ju nått liknande text Me. Jag såg skalisar tidigt i våras/ julas. Ligger rätt många av dem på T. Ekorren- förlåt! Blev inget lindex i dag, ska försöka komma dit i morgon el tisdag.
Lindajo - gör som den kloka frk s föreslår. Hoppas hoppas att det är nått på g där inne
Hoppas med!
Håller tummar för lokatt! Idag ringde jag MVC för att komma på inskrivningssamtal. Jag skulle hemskt gärna vilja hinna med att göra kub-test, men bm som jag pratade med visste inte riktigt om det skulle hinnas med. Det görs tydligen i v 12+3 och jag kommer vara på MVC 2 dagar innan kan bli svårt att få tid till sjukhuset på endast 2 dagars varsel..... Jobbigt med oron, får helt enkelt försöka lita på att det hela löser sig till det bästa.......