Inlägg från: Tant Pruselius |Visa alla inlägg
  • Tant Pruselius

K*B*N, pratar del 11

Frk S - Du kan få kolla vad Astrid filmerna kostar där. På jakt efter Lotta filmerna och mer om oss barn i bullerbyn.

• Tant Pruselius

Jag hoppas på att komma ner till gekås i oktober, med jobbarkompisar Idag blir det baklukeloppis och sedan viloläge. Igår mådde jag snurrigt och illa som attan från klockan 2. Har mått mycket sämre denna grav, än med T. Några bra förslag med snitsighet, och illamående ? Ni är ju så kloka .... Och så ska jag inom lindex och köpa skaloverall till korren.

• Tant Pruselius

Jag har inte den appen men kan fixa. Har ju nått liknande text Me. Jag såg skalisar tidigt i våras/ julas. Ligger rätt många av dem på T. Ekorren- förlåt! Blev inget lindex i dag, ska försöka komma dit i morgon el tisdag.

• Tant Pruselius
    Fröken Småland skrev 2010-08-23 03:42:48 följande:
    Ekorren och Prus: Ullaredsresan blir imorgon tisdag istället. Tänkte inte på att jag skall med Maja i skolan imorgon.
    hur länge va du uppe i natt? *kikar klockan 20 i 4* gulp! :-O
    Hoppas Maja får en bra dag i skolan, och mamman med
  • Tant Pruselius
    Asereht skrev 2010-08-23 09:14:29 följande:
    Nu är mina stora busar i skolan. Maken följde med men blev hemskickad efter en halvtimme.

Själv håller jag på att styla om froggen vilket ger mig lite ångestladdade känslor. Jag vill ha en ram till, jag har lite svårt att släppa liggdelen.

Ska ta en tur till stan strax men först ska vag smörja upp hjulen och bestämma mig för vilken klädsel som ska på buggan. Sand, klarblå eller denim? Svårt det här!
    lyxproblem - denim eller klarblå röstar jag för!
  • Tant Pruselius

Håller tummar för lokatt! Idag ringde jag MVC för att komma på inskrivningssamtal. Jag skulle hemskt gärna vilja hinna med att göra kub-test, men bm som jag pratade med visste inte riktigt om det skulle hinnas med. Det görs tydligen i v 12+3 och jag kommer vara på MVC 2 dagar innan kan bli svårt att få tid till sjukhuset på endast 2 dagars varsel..... Jobbigt med oron, får helt enkelt försöka lita på att det hela löser sig till det bästa.......

• Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-08-23 14:12:10 följande:
    Jag sålde våran Phil and Teds i vintras. Just innan mina pojkar fyllde 6 och 4 år Min 6-åring åker gärna vagn fortfarande om tillfälle bjuds (vilket det inte gör så ofta längre). Men hur länge man använder vagn beror ju helt på hur barnen är. Phil and teds är ju bra, för det är ju en väldigt smidig syskonvagn. Vill stora gå så är det ju en vanlig vagn, och extrasätet är inte i vägen på något sätt, tvärt om så är det sätet perfekt för matkassar när man handlar
    men får en 4åring plats i syskonsätet?
  • Tant Pruselius
    Lindadjo skrev 2010-08-23 14:28:15 följande:
    Haha, allt är relativt. Min 6-åring åkte i syskonsätet. Tunga barnet fram och den lätta bak i syskosätet. Så min stora satt bak ända från att jag köpte vagnen när lillebror var 8 månader

du har ingen bild ?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11