Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-01-24 13:48:57 följande:
    Åh, jag har inte sett den här skönheten som syskonvagn förut (uj):

www.blocket.se/malmo/Urban_Jungle_syskonvagn_...Synd, men det var bara en chansning ändå. Har det kommit post idag? Hoppas den funkar på nya vagnen nu bara.
    Gud så fin. DEN vill jag ha.  *grön av avundsjuka på ägarna*
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 17:35:27 följande:
    Nif- köpt den, bra pris ju Kavat - jag var nog mest trött och pregostinn :-/ ... Bebis ska komma runt mitten av mars...
    Har du köpT den eller tycker du att jag ska köpa den?
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Kavat skrev 2011-01-24 17:38:59 följande:
    Då så! Minns bara inte att du pratat om att du kunde ses. Men mitt minne är ju som en guldfisk.. Vågar du åka ner när h*n är en månad?

Nif, kan du?
    Alltså jag vet inte tyvärr. Skulle hemskt gärna vilja, men det kräver liksom att det funkar tids och pengamässigt
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-24 18:58:17 följande:
    Kanske jag kan parkera husvagnen i Kavats trädgård så kan du bo där med mig Nif
    Hahaha. Ja det vore ju bra Då gäller det bara att det är någon gång när det funkar för mig. När är mässan vi pratar om?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 20:16:47 följande:
    helt i min smak
    Nifelheim skrev 2011-01-24 18:55:20 följande:
    Har du köpT den eller tycker du att jag ska köpa den?
    du ska köpa den!
    Men jag har ju inte ens plussat än och Elric kommer vara nästan 5!!! år innan det blir någon mer ens om det tagit sig nu Förvånad Hmm.. jag skulle ju kunna satsa på två på en gång, men det blir det ju sällan på beställning tyvärr
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-24 20:27:46 följande:
    men ena är till hunden ju om nu elric vägrar
    Då blir jag ju tvungen att köpa en mindre hund.
  • Nifelheim

Har ni koll på hur långt efter ÄL man brukar ha mens?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-01-25 11:46:15 följande:
    Nif: missade du sexualupplysningen i femman? . Flertalet har cykler om 28 dagar, 14+14.
    Ja, jag gjorde nog det. Minns bara den vi hade i gymnasiet, men den handlade om HELT andra saker än kvinnors cykler   Tack iaf.
  • Nifelheim

Stackars, stackars FrkS om hon åker till Ullared. Förvånad

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11