Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Asereht skrev 2011-01-31 10:20:52 följande:
    *ha ha* VIlken diskussion.

Själv har jag inte sett röken av min mens sedan i oktober/november. Har gjort två gravtester med en månads mellanrum och båda var negativa.  När vi ändå talar om mens som beter sig skumt.
    Märkligt, men du har ju gått ner en del i vikt rätt fort. Då kan den ju bete sig märkligt på grund av det.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-01-31 10:22:47 följande:

Bildbombar

Denna mössa fick vi (T) av en av mina bästavänners svärmor - I love it !
    T har dock fått för sig att den endast ska användas när det bakas... men vi jobbar på det!

hon har en hals
    Åh, va söt hon är
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    passau skrev 2011-02-01 08:39:50 följande:
    När har era fått stor nOrmal säng? Vår kura-våningsäng ska till stugan nu när vi är klara där, och vi funderar på att ge S en vanlig 90säng och snickra ihop en prinsesskrona som huvudgavel... Men är det för tidigt vid 4år? Jag har en 90säng stående så vi slipper köpa resÅrmadrass behöver bara benen...
    Varför skulle det vara för tidigt? Om hon dessutom haft Kura-sängen så är ju den också en 90-säng. Det är väl ingen större skillnad?
  • Nifelheim
    Ekorrfamiljen skrev 2011-02-02 22:26:53 följande:
    NU kom jag på varför bankomaten snodde kortet. Giltighetstiden hade ju gått ut! Problemet är bara att jag inte fått något nytt kort. Kan inte beställa via hemsidan (Swedbank) är det någon som vet hur man gör? Annars är det ju bara att knata in till banken imorgon, men jag tänkte att det skulle vara smidigt att fixa det via nätet.
    Hehe, det GÅR att beställa via hemsidan, men det kostar mer. Då får man beställa ett sånt där med eget foto på. Så gjorde jag när mitt gick sönder (Mega-lat och orkade inte/hade inte tid att ta mig till banken).
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-03 07:27:11 följande:

God morgon! Äntligen hemma, det har varit några hektiska dagar och här hemma väntar en del tvätt och mamma-sjuka barn och så skall jag försöka ta tag i matten som skall redovisas imorgon. Har läst lite här då och då men kommer inte på något vettigt att kommentera

Där var du ju. Tack så jättemycket för den superfina jackan. Fick den igår och den var ju mycket finare IRL än på bild *så glad* Har inte hunnit testa den än, men den ser ut att passa. Det var kanske tur att du övertalade mig att inte ta 116
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 08:08:03 följande:
    Asereht skrev 2011-02-03 07:40:02 följande:
    Skolbuss = vanlig buss men med betalt kort. Japp. Minibusen kommer också få åka buss i höst, även fsk-barnen gör det numer. Fram till förra terminen så åkte alla barn upp till trean skolskjuts på morgnarna och de äldre bussade med vanliga bussen. Men så ansåg man att det blev för dyrt och att de mindre också kunde åka buss. Själv tycker jag att de är för små eg men skolan ahr inte samma uppfattning tyvärr. Kunde jag så skulle jag skjutsa. Hem har alla skolskjuts däremot men det är för att det inte går några bussar då de slutar.
    trist när det snålas in på ungarnas trygghet.

Nif - såg du mitt ib? Jag kan söndag om det är till någon hjälp?kan säkerligen trolla lite och fixa det redan på lördagen om det krisar
    Tack, det vore helt underbart supersnäll Jag såg, jag återkommer om människan svarar igen *surar över den plötsligt abrubt avbrutna kontakten*
  • Nifelheim

Kan man få byta till en normal kropp? Jag testade ju minus senast i måndags, men min kropp VÄGRAR fatta att jag inte är gravid. Ingen mens, bröstvårtor stora som tefat (okej, en liten överdrift, men klart större än vanligt) och massor mensvärk.
    Är det normalt att vara så skendräktig eller bör man söka läkarvård? Mensen är ju inte jättesen, utan den skulle ha kommit i måndags senast.

• Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:04:05 följande:
    får man fråga vad det är ? ,-) *nyfiken*
    Hihi. Ja, du ska såklart få veta. Ska bara se om hon svarar. Har hon inte svarat under dagen idag får du veta oavsett
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:08:20 följande:
    Nu tror jag du stjälper henne lite hon hade nog siktat in sig på gamal bee från butik....
    Fast jag tror du har rätt ang andrahansmarknaden på bee+ den dagen man säljer vidare....

Jaa jag halkade påväg till jobbet nu, men i ren reflex såg jag till att landa på sidan... och jag fick inte ont så jag hoppas att det inte är nått farligt... ska till BM nu vid 14 så då får man väll upplysa om fallet så kollar hon kanske lite extra.... och jag känner att "han" rör sig där inne så...
    Vad gillar ni namnet Jack?
    Jack är jättefint *gillar massor*
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-03 10:13:34 följande:
    allright, deal!
    Nifelheim skrev 2011-02-03 10:09:53 följande:
    Jack är jättefint *gillar massor*
    jag med och kors i taket så låter det faktiskt som om även K tycker om det...
    Jag gillar Nils, Elis, Kåre och Love oxå ... där är han svårare...
    Ang Kåre så håller jag med honom. Love är jättefint, de andra är också fina, men inte riktigt min stil på namn
    Blir det en lillebror förresten? *missat*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11