Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-02-04 09:56:43 följande:
    Köpa ja, sälja nej. Ram 700, basklädsel 500, liggklädsel 400, toppset 700.
    Köpa såklart Jag har ingen cam-ram att sälja
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-04 10:44:50 följande:
    Då skall du definitivt köpa. Om inte du gör det så gör jag det och tjänar en hacka *alltid sugen på lönsamma affärer*
    Så bra. Jag hade redan bestämt mig (och bokat bud som är suuupergullig och hämtar åt mig), men jag ville ju höra att jag inte gjorde en dålig affär. Dåligt uppdaterad på beg-priser nu.
    Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-04 10:47:34 följande:
    Nif: jag är så mattepantad: please hjälp mig med hur man räknar ut (x-1) upphöjt till 2. X upphöjt till 2 är x2 såklart men sen då?
    Jag vet faktiskt inte just nu Förvånad Jag ska tänka på saken, är minst sagt lite seg efter den här natten
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-04 20:54:46 följande:
    Hur går det för vår döende vän ?!
    Hon var enligt Facebook på akuten för ett par timmar sen. Tror inte det gällde hennes eget döende utan att Leo var sjuk.
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-05 14:48:40 följande:
    idag fyndade jag en röd brio flecceåkpåse för 30kr! Tror den kommer bli superfin till denimet, eller nej jag vet
    För visst sitter väll fleccepåsen bra i buggan, Ase?

Och en pop. rygga lillamodellen för 20kr, en aussie solsuflett för 20kr i obrutenfrp.
    Men då. Var är du och fyndar så bra?
  • Nifelheim

FrkS: Vi provade regnbågsjackan idag, och den är verkligen på gränsen :/ Alltså den passar NU, men har han en fleecetröja under så är den veeeerkligen preciiiis i ärmarna. Har du lust att byta?

• Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-05 17:53:43 följande:
    Apselut! Kan det vänta till date eller skall vi fixa det nu? Jag kan i så fall skicka den större till dig så tar vi returen när vi ses. Let me know
    Det beror ju lite på när dejten blir. Blir den i slutet av sommaren känns det kanske trist att vänta? Åh, jag tror nog jag vill ha den nu. Den är ju så jäkla fin att jag vill använda den med fleece under så fort det blir lite vårigare. Är det samma fraktsumma för den tror du?

Dumma unge o växa fort
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-05 18:43:05 följande:
    Jag skickar den!
    Thulo skrev 2011-02-05 18:11:05 följande:
    Efter att ha testa Geckon ett tag nu så gillar jag den Det enda jag kan tycka jag saknar är en bumper. Men det märks att den är några år den är lite sliten och så kommer jag inte överens med den när jag ska fälla upp den   blir många svordomar, har kolla på Youtube på en film där dom så enkelt får upp den men när jag gör det så går det inte. Den sitter ju ihop och det villl inte lossna så lätt där vid hjulen om ni förstår
    Sen är det tur lill-killen kan sitta i sittdelen för om man har på liggläget så hamnar huvudet lägre än fotändan och det hade kanske inte varit så skönt i liggdelen, så han halvsitter istället jättenöjd med tillvaron. Sen är den ju mycket smidigare att köra när jag använder babyskyddet på än den andra vagnen jag hade till Akta skyddet.
    Kyss Ska jag skicka den lilla till dig eller tar du den hellre när vi ses?
  • Nifelheim
    Plus

Solig
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-06 07:57:09 följande:
    Nif: i mobilen blir det bara ett tomt inlägg från dig men jag blir alldeles till mig av Thulos kommentar. Är det som jag tror????
    Ett starkt och tydligt plus idag

Så jäkla skönt, för jag trodde på allvar att min kropp fått fnatt helt.
    Nu ska den "bara" stanna kvar också, men det bestämmer vi att den gör
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11