Tant Pruselius skrev 2011-02-06 18:13:19 följande:
det var hennes halv flummiga sambo, som förmodligen p r e c i s hade vaknat

och jag kom ju därifrån med + bygel (såg du att den va lite skadad?) och varukorg, perfa ju! allt utom chassi kan man säja, kalaspris! Kul med fynd! Men mest ETT STORT J*KLA FETT G R A T T I S till

, its a haleluljah moment !
Men jag såg att det endast var 1 svart "pinne/linjal" till liggdelen (alltså klädseln)... tror inte jag tappat den andra utan att det endast fanns en..... men jag har hört att dem går att ersätta med linjal eller annat... sorry! Jag såg det när jag kom hem för dem satt inte i klädseln utan den låg löst i varukorgen.....
Superbra med bygel och varukorg ju!! Jättebra att ha en extrabygel man inte är rädd om när lillfisen är i värsta tuggåldern och varukorgen skulle hon ju ha haft en hundring eller två till för så jag är skitnöjd
Pinnar har jag ju till min blåa helt nya liggdel, så det gör absolut ingenting att det bara finns en

Jag blev riktigt förvånad att det medföljde madrass o platta. Väldigt bra fynd *nöjd*
Om du använder camen får du självklart låna vad du vill tills vi fixat till en överlämning

Jag har ju inget behov av grejorna förrän i oktober. Men din stora tjej kanske inte åker bugga?
Tack igen för grattisar. Jag svävar runt på små moln här hemma