Tant Pruselius skrev 2011-02-15 20:46:15 följande:
. Niffe - trodde du gillade nitton :-/ måste ha missat. Jag gillar buggan som liggvagn skarpt ! Varför opraktisk?! -*orolig* Härligt med utsläppt granne! Duuu inte för att jag alls har med det att göra alls men ska ni fortsätta bo grannar?! Eller ska ni slå er ihop? Och nästa fråga- finns det extra tvivel om att det "bara" skulle vara en bebbe?!
Jodå, jag gillar Nitron jättemycket, men eftersom jag ska ha buggan också blir det lite kaka på kaka att ha två vagnar med små svängbara framhjul. Jag har ju en stor åbäkig hund som behöver promenader och jag går gärna där det inte är asfalt, så då är City crossen bättre.
Det jag inte gillar med buggan som liggvagn är att det är så svårt att komma åt varukorgen, och att liggdelen är lite ful

men förmodligen kommer dess smidighet övervinna även min motvilja. Jag har ju aldrig använt den med liggdel. Köpte frogen när Elric var 1,5 har jag för mig.
Hmm Jag vet inte angående grannskapet, ett tag till bor vi nog grannar. Jag tycker att det är ganska praktiskt (om än oekonomiskt). Jag vet inte, jag har ibland ägglossning mer än en gång per cykel, tror dock inte att det var så den här gången. Har en del tvillingar i släkten också.

I övrigt inga misstankar.