Inlägg från: Nifelheim |Visa alla inlägg
  • Nifelheim

K*B*N, pratar del 11

Vi har haft jordens kamper om just hårtvätt, men nu funkar det *peppar,peppar* bra. Elric älskar att duscha och bada, men tvätta håret gillar han inte. Nu går han med på det när jag säger att han MÅSTE och då får han hålla en ihoprullad handduk för ögonen och titta upp. Brukar funka bra om jag skyndar mig.

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim

Jättefina kallingar förresten. Jag lägger Elric och han ligger här brevid och kikar på datorn samtidigt (nej jag vet, inte bästa varianten av multi-tasking, men idag var tålamodet taskigt och jag fokuserar hellre på datorn än fräser åt honom utan anledning) Han utbrast i allafall: ÅÅÅh vilka snygga pjamaskallingar

Det enda som är värt att dö för är att LEVA ! Frågan är! Vad får dig att känna att du LEVER?
  • Nifelheim
    Fröken Småland skrev 2011-02-09 20:17:17 följande:
    Prus: Jag har en sån till lilleman. Aldrig några bekymmer nuförtiden

www.pappaprylar.se/shampoo-rinse-cup-skoeljka...
    vi har också en sån, men det hjälpte inte alls. Kanske bara är jag som inte behärskar tekniken?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-10 07:36:46 följande:
    Hur funkar/sätter man fast frog clips och visst funkar dem på cam? på T ligger det ett par men jag fattar inte hur dem ska sitta *iQfiskmås*
    Jag kan fota hur de ska sitta sen. Har ingen aning om ifall de passar på Cam dock. har inte frog bredare styre?
    Asereht skrev 2011-02-10 07:43:34 följande:
    Dessa?
    www.tradera.com/Bugaboo-frog-clips-auktion_34...

Det är väl väskkrokarna, trodde inte det fanns olika till cam och frog utan att det var samma. Däremot säljs de inte och jag har hört att folk hellre använder jujubekrokar, tinkafu krokar eller liknande. Själv har jag mina J-hookz.
    Det förstår jag inte. Jag har jujubekrokar också, men Buggans bagclips är oslagbara. Jag gillar iofs att ha skötväskan hänga över styret och inte bara i öglor (tycker det ser rangligt ut).
  • Nifelheim
    http://www.familjeliv.se/hem/nifelheim/gallery/phpywgayr.jpg

Här syns de förresten. De sitter liksom på skumgummit på handtaget alltså. Ser du?
  • Nifelheim
    Tant Pruselius skrev 2011-02-10 08:02:25 följande:
    mjaaaa....sitter dem med "sperimesvansarna" uppåt och man kilar in remmen ?!
    passau skrev 2011-02-10 07:56:14 följande:
    prus: vi hade samma race med kläder... Men hon skulle bara ha tights å klänning... Jag förhandlade typ om du tar på dej linnet å ett par byxor å en kofta får du ha kjolen i morgon så är du fin 2dgr eller slängde d i tvätten/gömde d elakt men nu funkar byxor men vi kör oftast jeans-leggings en bra kompromiss här... När d var som värst gick hon upp å klädde av sig å tog på sig annat själv
    Ja precis. "Svansarna" uppåt.
  • Nifelheim

Mamman har åkt hem nu, men det är ju snöstorm ute. Måttligt lockande att släpa upp liggdelen från bilen då så det får nog bli i morgon

• Nifelheim

Hon är ju jättesöt i sin outfit Pruss
    Här har vi ju inte kjolbekymmer, men Elric skulle gärna gå i kortärmat året om. Jag har helt enkelt rensat bort allt som inte passa säsongsmässigt och så får han välja själv av det som finns kvar. Hittills inga hemska matchningar, men det kan ju bero på att han bara har byxor i neutrala färger

Lättare med en gosse ibland 

• Nifelheim

äääääntligen internet igen. Jisses vilken abstinens jag haft, nästan en hel dag utan er

• Nifelheim

Till och med jag vet vad Bamba är, men det är ENBART för att de kallar det så i någon bok jag läste när jag var liten. Handlade om någon liten kille som skulle börja skolan har jag för mig
    Ordet används alltså inte här så vitt jag vet.

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11