K*B*N, pratar del 11

Jag tror att det är valfritt med all mödravård, men vissa saker är de ju mer angelägna om att man gör än andra.

Vi har förresten äntligen fått tid för 4-års kontroll och nu är jag skitnervös inför hörseltestet. Varannan dag tror jag att ungen är nästan helt döv och varannan tänker jag relativt logiskt och tror att det nog bara är att han stänger av när han håller på med något annat. Jobbigt är det i alla fall, för han reagerar INTE på tilltal om man inte tar i honom eller han tittar på en.
Grannens snuskiga kiss-katt är ju en bengal. Han äääälskar vatten och badar gärna/plaskar runt med leksaker stående i maghögt vatten. Ser lite stolligt ut faktiskt
Nu är liggdelen hämtad och ooooh så fin den är. Inga kort idag, för tyvärr får den stå kvar i bilen eftersom min mamma annonserade att hon tänker komma på besök i morgon. Hon behöver INTE veta något ännu
Hennes besök gör även att jag borde röja undan lite här hemma (läs. slänga in tradera IKEAsäckarna i klädkammaren och dammsuga lite), men jag är så vansinnigt trött att det känns som ett helt omöjligt projekt.