Inlägg från: Fröken Småland |Visa alla inlägg
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-31 11:18:10 följande:
    Hur gick det med den där dynbeställningen förresten? Blev det något eller har du lagt på is? Vart var det du tänkte beställa ifrån?
    Jag tänkte beställa från Pramworld då jag var sugen även på en ulldyna och de verkar ha fel pris så den kostar 42 GBP istället för 900 (eller var det 1000) här hemma. Fast jag behöver verkligen ingen sån men en grön/brun måste jag ha innan ungen vägrar vagn. Men eftersom jag även funderar på en ny varukorg så vill jag ju gärna samfrakta i så fall och jag har inte bestämt mig angående varukorgen ännu. Går kanske lika bra att färga? Jag funderar vidare och ungen blir äldre och äldre    
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-31 11:17:12 följande:
    Jag gillar också folkloreserien men önskar det fanns fler färger. Tyvärr dyker det inte upp så många till bra pris. Det gäller lodgers öht. Har funnits ett par på T men det är ju alltid grått eller beige och jag vill hellre ha en färg.

Jag skulle velat ha en gul simpleworld om den vore lite mer pippigul, tyvärr verkar de vara lite dassiga i färgen (lite dimmiga liksom). Fram för fler färgglada åkpåsar! Oth har fina färger men jag vill inte ha en oth.
    Har du kollat på Firstwheels och iCandys åkpåsar? Jag har inte sett eller klämt på dem men de har väl ganska fina starka färger?
  • Fröken Småland
    Asereht skrev 2010-08-31 11:36:14 följande:
    Förresten, köpte ju en Buppa på rea för 296 kr. Man blir så glad när man ser dem gå för 350 och mer på T. Dessutom hade Babyshop fortfarande kvar för 296 kr sist jag kikade!
    Men då har du ju en färgglad eller? För inte behöver man mer än en? Drömmer
  • Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-31 11:49:02 följande:
    Va? Inte..? *gömmer mina 7 åkpåsar i en mörk garderob* Oskyldig
    Haha, jag har ju sålt nästan alla, har bara en Bugga-åkpåse och Lodgern nu då. Känner mig utfattig Gråter
  • Fröken Småland

Ekorren: irriterande med Traderasäljare

Hur går det nu med Vendel när han gått på medicin några dagar? Var det ett lyckoskott eller verkar det funka? *hoppas*

Asereht: eller hur? Drömmer

*tvingar mig själv att lyssna färdigt på föreläsningen*

• Fröken Småland
    Ekorrfamiljen skrev 2010-08-31 12:29:25 följande:
    Medicinen funkar kanonbra! Han ÄR ju en busunge, det är hans natur, men ADHD:n har ju förvärrat det. När de värsta topparna försvinner är han som vilken grabb som helt och han kan LYSSNA!!! *halleluja*

Jag såg på Fejjan att det var fler i din klass som hade svårt att sitta still och koncentrera sig på er föreläsning.
    Hihi, tänk att du kan spionera på mina kursare
  • Fröken Småland

Jag får hjärnsläpp! Hur printar man skärmbilden? Jag har gjort det flera gånger innan men nu står det helt still! Jag försöker med knappen med ett inringat fn + ett inringat prt sc men icke!

Svar på tråden K*B*N, pratar del 11