K*B*N, pratar del 11
Det var de tangenter som jag försökte med; fn + prt sc men dokumentet som jag öppnat för att klistra in i kunde inte ta emot info.
Det var de tangenter som jag försökte med; fn + prt sc men dokumentet som jag öppnat för att klistra in i kunde inte ta emot info.
K Kavat: Jag inboxar dig om min Tradera/Schenker-förädling
Hörrdu mamma på vift, du är ju uppenbarligen inne och läser här en hel del, jag tycker att du skall ta och säga något lite oftare. Du är så välkommen så!
Förresten så tyckte jag också jättemycket om din sufflett Asereht. På bild/håll ser den kalasfin ut och riktigt läckert tyg till resten av vagnen.
Idag fick jag min lillemans Molo Rainbowjacka. Jag valde strl 104 eftersom jag tänkte att han måste ha den i två år men den är tok-stor. Har modellerna blivit jättestora igen? Och färgställningen liknar den gamla; dvs med den klargröna och inte olivgröna färgen. Snyggare i och för sig men passar inte till brallorna ju
Nä, nu har jag skrivit färdigt min första lilla avhandling och lämnat in den, lyssnat på nästan två föreläsningar (spar lite till imorgon ) samt jagat ifatt fem av böckerna. Nu har jag bara två som är jättebråttom med och jag har två chanser i Borås om de bara är kvar, har inte fått svar ännu. I så fall blir det en sväng dit imorgon eller på torsdag, synd att de inte har Polarn eller IKEA eller något annat kul. Furulunds skall jag inte gå in på och köpa tyg som jag måste ha men som jag aldrig syr något av.
Go'natt tjejer! (för Vipera bojkottar oss ju numera )
Lycka till på nya jobbet Zasata!