K*B*N, pratar del 11
Hmm, konstigt format, men det här är iaf bebismage nr. 5 i v. 18+4.

Ja, imorgon blir det rutinultraljud. Läkaren som ska utföra det har lovat att vara extra noggrann (med tanke på Vemund) och han har även lovat att försöka se kön. Jag blir ju storligen förvånad om det är någon utan snopp, men hoppas kan man ju alltid. Inget fel på sorkar, men jag känner mig grymt i minoritet här.
Jag är alldeles för nyfiken för att inte ta reda på det innan. Om inte läkaren ser så bokar vi nog tid för köns-ul (en chans att få se bebben en gång extra dessutom. ) Saga vill otroligt gärna ha en lillasyster, men Vipera har ju fått till 3 sorkar på raken nu så jag har som sagt inga förhoppningar.
Huvudsaken är ju att ungen mår bra, men tänk att få köpa en massa söta klänningar med massor av rysch och pysch och.. hehe, vänta nu, det skulle jag inte sätta på ungen i alla fall. Men Lindex har SÅÅÅ fina tunikor nu.
Fint fynd som sagt!
Gaaah, blir galen på Vendel som springer runt och stissar och slår sin lillebror heeela tiden. Väntar på att maken ska komma hem så att jag får lägga mig och vila en stund snart.
*gravidtrött*
Kavat:
Asereht: Stackare! *tycker synd om*
Nu fick jag faktiskt sova nästan en halvtimme så jag är glad igen. Om drygt en halvtimme är det Sherlock på 1:an, måste se!!
Det enda molnet (förutom a-kassan som vanligt) är att jag dels fått höra sorgliga/hemska saker om en vän och att min pappa gnäller på Saga för att jag är gravid igen. Inte Sagas fel, inte hans problem! Punkt! Han menar att jag inte bryr mig om mina äldre barn utan bara den yngsta (!) men det vet ju han inte ett j*vla sk*t om!
Nej, byta blöja på Fisen och göra honom klar för natten så vi får se film sen..
Tant P: *tycker också att braskaminen var fin* Det finns ingen i det hus vi är "mest intresserade" av, men blir det vårt så är kamin första prio (förutom staket runt HELA tomten och dubbla trappgrindar).
Nu har vi kommit hem från rul iaf. En söt och livlig liten krabat, som inte var såå lik Stitch längre. H*n hamnade bakom moderkakan (som btw ligger i bakkant för en gångs skull) och såg ut som en liten ekorrunge när h*n försökte kravla sig fram runt den. *kääääär*
Läkaren tittade verkligen efter könet, men såg inget. Han sa förvisso att han inte kunde se någon snopp heller, men det är ju ingen garanti för att där inte finns någon.
Ja, läkaren kollade allt jättenoga och räknade både fingrar och tår och hjärtkammare och urinblåsa. *pustar ut*