K*B*N, pratar del 11
Börjar känna mig som värsta tråddödaren. När jag dyker upp så dör tråden och försvinner jag en stund så skrivs det flera sidor.
Börjar känna mig som värsta tråddödaren. När jag dyker upp så dör tråden och försvinner jag en stund så skrivs det flera sidor.
Liten är inne i en jobbig period. För det första är han den absolut mest speedade bebis jag haft (tror jag, minns inte alltid så bra )
Han gillar inte att vara still, han vill vara rörlig. Det går bra att sitta i stol vid bordet så länge det händer något dvs inte någon längre stund. Det går bra i vagnen men den ska helst vara i rörelse hela tiden. Han uppskattar inte att man står still någon längre stund. Bilen går bra. Amma är lite småjobbigt just nu eftersom minsta ljud eller ljusförändring kräver uppmärksamhet. Amma ute just nu är sådär kul.
Men värst är att han blir fullkomligt tvärsur om man stänger grinden till vardagsrummet. Vi har ingen dörr där utan en "trappgrind" istället för att kunna skärma av hundar och små barn. Han hatar den! Han vill uuuuuut! Dessvärre så funkar det inte så bra att ha honom på golvet var som helst eftersom det är mkt spring av större barn och hund. Jag vill ju inte att han ska komma till skada.
Så de senaste dagarna har jag spenderat tid (inte så mkt men när jag kunnat) med att leta en prisvärd gåstol. Eg är jag ingen fan av gåstolar men om det får lilleman att bli gladare och ger honom möjlighet att vara med på lite stökigare ställen som köket så why not! Hittade en för en lagom peng (man använder dem ju inte så länge) så nu frå ni hålla tummarna för att den finns kvar på måndag för innan dess kan vi inte åka. De hade en sån där badstol med sugproppar på också som jag kikat efter så det var ju perfekt. Det är så knöligt att duscha med babis på armen (halt) så en sån kommer att underlätta.
Jag tyckte att gåstolen var helt underbar när de var just i den där mellanåldern. Helt plötsligt kunde man ju laga middag!
Lite traderagnäll. F*n vad jag avskyr folk som budar och sedan aldrig hörs av. Varför ska man på och buda om man inte vill köpa för? Fattar inte vitsen. Tydligen inte första gången heller.
Jag har hört av mig flera ggr och inte fått kontakt på något sätt. Har vänligt men bestämd påtalat att jag kommer att lägg aut varan igen och ge negativt men fortfarande ingen respons. Över 10 dgrs väntan nu. Men jag drar mig alltid lite för att lägga negativt då jag inte vill ha hämndomdöme. Vad trist att det ska vara så, speciellt när man inte gjort något fel.