K*B*N, pratar del 11
Tant P: Jag var på Gotland första gången med en kompis när jag var 12 och redan då bestämde jag att jag en gång skulle flytta hit.

Vipera är född i Bunge. Mer gotlänning än så blir man inte!

*fnissar åt Nif*
Nu ska V1 och V2 i alla fall få bada, om ock icke i ett badhus. Badkaret får duga.
Najj hiuuuh! Jag hatar allt som har med vatten att göra hemmavid. EN stark anledning till att jag vill flytta härifrån är ju dammen på baksidan. Ett av de andra husen vi tittade på hade vatten i ett skåp (!) nere i källaren. Fatta min ångest om någon av ungarna öppnar det skåpet och trillar ner i vattnet. Har hittat andra jättefina hus på nätet, men de går fetbort om de har pool eller damm i trädgården. *hyperventilerar*
Snippa is tha word!! Jag tycker att det är ett superbra och neutralt ord som man kan använda utan att skämmas inför varken vuxna eller barn.
Välkommen till 2011 Fröken Småland!
Asereht: Jobbigt! Det hade inte kunnat hända med en Sing!
Kul med museibesök iaf.
*vill baka men orkar inte*
Vi har "bara" -10 men det räcker för min del. *burr* Vill ha vår och värme och sooool!!
Velar fortfarande om huset, men nu är det karln som börjar få betänkligheter. Helt plötsligt kom han på att det inte finns trottoar utanför. Nää, det har jag ju sagt hela tiden. *suck* Å andra sidan har vi bättre tomt än här isf med plats för gunga och sandlåda.
Men pälsbräm är väl alltid in fashion? Varmt och gosigt så här på vintern.