• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Fröken Småland skrev 2011-01-14 11:42:12 följande:
    siggeojuno hade bra priser men där fanns inget jag ville ha i mina storlekar. Lillabebben hade ju bara bebiskläder, har du en bebis eller? {#emotions_dlg.djavulsk} *morrar avundsjukt*
    http://www.lillabebben.se/pub_images/large/1030201_Feodora_833_1834.jpg

Den här fick dottern, men fanns bara i 110 och 116 på lillabebben alltså.
  • Kavat

Åt torsk igår, det skulle jag inte gjort med facit i hand... Hatar allergier...
    Liten har ätit minst varannan timme i ett 1.5 dygn nu och blossar upp i ansiktet vid och direkt efter varje amning och är prickig...

Trodde att jag skulle få sovit i morse då maken är ledig, men han var halvt knäckt, så han fick sova och jag ta lite och shoppade kläder på nätet istället. Drömmer

• Kavat
    Lindadjo skrev 2011-01-14 20:09:19 följande:
    Är frogen så mycket mindra än camen? Tänker på hur stor Zebastian var.... vill ju inte byta vagn direkt.
    Geckon är ännu mindre, kolla mina barn i mitt galleri i geckon! Vill minnas att dottern var en meter där.
  • Kavat
    Nifelheim skrev 2011-01-15 08:50:03 följande:
    haha. Grannen får komma hit minsann. Vare sig han vill eller inte
    Solig Vad glad jag blev över att läsa detta!!!
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-14 21:27:55 följande:
    Jag minns också! I brist på annat att se på teve så.. Fast nu när jag såg gamla repriser insåg jag att jag faktiskt uppskattar den råa humorn fortfarande.

Jag är väl typ näst äldst här, efter Asereht, Passau och Fröken S, jag fyller 34 i sommar.
    Sakta i backarna, jag är ett år äldre!
    passau skrev 2011-01-14 21:36:18 följande:
    jag fyller 35 om en månad *förtränger och inser att jag räknat fel på 10år=25*
    kanske skulle bjuda på kalas så får vi till trådträffen!
    Jag med. Cool Men tror du fyller innan mig....
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-15 09:22:16 följande:
    Och så morgonens gnäll: Fick en faktura på Tradera på 33 kronor. De två auktionera som den baseras på var helt utan extra tillägg och inbringade 225 kr. Dvs Tradera tog 15 % av vinsten. Snart är det bojkott på dem alltså
    Är det så dyrt nu! {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-01-15 14:53:46 följande:
    love love love, blir två riktigakarameller. Vilken färg fick lilleman?
    Nifelheim skrev 2011-01-15 14:42:03 följande:
    Åh, det är visst min turdag idag. Jag hittade den där Nova Star tröjan jag ville ha i vår lokala barnbutik. Fanns två kvar och den ena var i rätt stl. Halva priset också *nöjd*
    Grattis! Granne på besök och rea NS-tröja - köp en lott idag!
    Skål Håller med! Hoppas det blir vinst om knappt 9 månader!

Fina lurvar! Min mor köpte fejkskinnjacka till lilleman. Inte min smak egentligen, men han blev skittuff!
  • Kavat
    Ekorrfamiljen skrev 2011-01-16 12:59:25 följande:
    passau: Mysigt även om det är mycket jobb. Jag vill ha ett nytt hus att boa in mig i!

Tant P: Åhh, snusa bebis. Lyllos dig!!

Fröken S: Lycka till med opponeringarna. Jag tycker att det är bra med konstruktiv kritik, även om jag egentligen har jättesvårt att ta till mig den.

Igår badade vi småttingarna och la dem i varsin säng vid 21-tiden och först 8 vaknade Vendel! Wow! Vemund strulade runt lite vid 9-tiden och vid halv 11 gick vi upp han och jag. *trött mamma*

Nif: Hoppas allt gick vägen! Kyss
    Varför sover då inte Vipera?
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11