K*B*N, pratar del 11

Fast jag menar att jag tycker att Lindadjo ska få en liten tjej. Skit samma vad statistiken säger, hon ska ha en tjej! Hon mår ju bra nu för tusan (hoppas att hon inte också smittats av magsjukan)!
Jag har nog rätt konstiga (?) förlossningar. Kör igång som bara den och jag tror jag ska föda hemma/i bilen. Sen avstannar de (både med och utan Eda), sen är det coollugnt ett tag och sen tar det fart. Liten, från 3-4 cm till ute på 1 timme. Krystade ut honom från 8 cm. Men eftersom jag inte sprack så funkade det ju uppenbarligen. Sen kunde man ju önskat att bm hängde med i svängarna bättre.
Vi troddde ju litens tänder var på väg när han var 2 månader, men de stannade precis under och har hållt sig där, men nu tror vi att de är på väg igen. Gnällfisen... Han är redan 5.5 månad! Tiden går alldels för fort.
Han har växt ur 68 nu på de flesta kläder.
Min knöl försvann ju nästan, men nu gör den ont igen. Så ont att jag har svårt att gå. Vete katten, men tror inte de skär upp den i "onödan" och den gör inte så ont som sist de skar för då värkte den jämt. Nu gör den bara ont när jag går och ännu mer om jag bär liten.. Vet inte riktigt hur jag ska göra....