• Kavat

K*B*N, pratar del 11

Kavat skrev 2011-01-16 14:18:45 följande:
    Varför sover då inte Vipera?
    Läs på fb.
  • Kavat

Jag är trött grinig och tycker synd om mig själv. Fialotta och hennes far är på barnkalas. Hon vägrade åka själv. Men eftersom det är 20 min resa dit och det är i ingenstansland och kalaset är 1,5 timme, så var det ändå inte så stor idé att åka hem för att vara hemma 40 min.
    Lilleman sitter och kollar på film och jag sitter här med liten i sjal. Borde sova, men har lilleman hemma, och så vaknar liten så fort man plockar ur honom eller gör något "annorlunda" dagtid. Nätterna stensomnar han om han är nätt, men då sover han ju i sin säng. Fast i natt har han ätit varannan timme. Helt slut! En natt, eller två, eller ja, fem månader funkar, men till slut tar det stopp så jag la mig i sängen och grinade innan. Mår illa, har ont i hela kroppen och tycker synd om mig själv. *går i ide*

• Kavat
    Angel Gbg skrev 2011-01-16 18:23:33 följande:
    Sure ... "Fem barn!? Det är ju .. typ Afrika!"
  • Kavat
    Tant Pruselius skrev 2011-01-17 05:26:40 följande:
    God morgon! Jag har oooont i ryggen och ischiasnerven har börjat spöka
    stretcha rumpmuskeln !!! Det hjälper - lovar!!!
  • Kavat
    Fröken Småland skrev 2011-01-17 11:37:16 följande:
    K Kavat: I Bugabootråden spekuleras det om det går att använda en Geckoram på ett Cameleonchassi men det tror inte jag. Tvärtemot funkar inte, det är jag helt säker på (förutom om man bara skall ha den i låst liggande läge, var det inte så?).

Kan du göra en studie på kompabiliteten på båda håll och återkomma i Bugabootråden? Jag har liksom lovat att du skulle det
    Ska kika på det du!
  • Kavat

Nu har jag shoppingabstinens. Hittar jag inga overaller på rea så blir det nog Gnejs nästa år.
    Liten kommer dock få en regnbåge med två dragkedjor i 80, om den passar.

Lindadjo, ni är väl nöjda med dem? Gnejs alltså...

• Kavat

Nu har jag varit i kontakt med läkaren. Nu rök sädesslagen även för dottern.. Men hon mår så mycket bättre, vilket är oerhört skönt. Hon har klagat på magont i ett år nu och det sista var hon alldeles svart under ögonen och jämt trött...  Så det är skönt att hon mår så mycket bättre!

• Kavat
    Asereht skrev 2011-01-17 19:50:23 följande:
    Det här har jag grejat med idag:

Froggen är numer iklädd den klarblå cameleonklädseln och har svart cameleonsufflett. Pricken över i är förstås Elodie åkpåsen.

Happyn är nu röd och vi kör Elodie denim, och så där fint såg vårt köksbord ut större delen va dagen men nu ligger allt det där i min P&T travelbag. Jösses vad mkt grejor det gick att få ned i den där!
    Fina! Hjärta

Håller med om bumperbarskyddet, så fint! Jag måste nog börja använda bumperbar så jag också får beställa så fint.
  • Kavat
    Asereht skrev 2011-01-18 10:58:00 följande:
    Så här såg jag och dottern ut för 19 år sedan. Bilden är tagen i samband med en intervju för Vecko Revyn om att vara ung och ensam mamma. En liten parantes till Frk S, som du ser har jag dubbelhaka även när jag är smal. Tänk på att detta är 90-talet och jag har jämnlångt hår och hästsvans som inte syns. Ja, ja, så såg jag ut då och jag skrattar på kort dessutom. *s* Hur dottra ser ut idag har ni ju sett.
    Wow! Jag tycker du är jätte fin när du skrattar på kort!!!! Solig Vill se mer!!! Och grattis till er båda! {#emotions_dlg.flower}

*råkade ta en vända på babyshop och hitta "billiga" molo-leggings till dottern*
Svar på tråden K*B*N, pratar del 11