K*B*N, pratar del 11

Leende: Fy så trist med din vagn. Du har iaf fått bra tips av tjejerna här. Lycka till!!
Mamma på vift: Säger det här med, jättefin sufflett! (Och då gillar jag inte ens ugglor.
)
Har slappat, slappat, suttit vid datorn, slappat, köpt gipsbindor på Apoteket, gjort avgjutning av magen, tagit hand om (läs: fikat med) Vemund och nu sitter jag vid datorn en snabbis igen.
passau: Kul med eget!! Maken har också vissa planer, vi får väl se vart det leder hän.
Åh, såna fina godsaker i garn!! *sugen*
God fortsättning eller vad man säger..
På tal om skötväskor, är det någon av er som testat Willvins väskor? Tycker att de är snygga och verkar funktionella, men priset avskräcker ju en aning om man säger så..
Haha, vad roliga ni är! Jag får nöja mig med att vara ute och finåka i vår Zafira jag.
Jag kan inte köra längre.. Dels når jag typ inte fram till ratten och dels gör det på tok för ont i bäckenet att sitta och gasa/bromsa/frikoppla så det får vara ett tag till. För övrigt orkar jag inte lyfta ur rullstolen ur bilen heller, även om jag nu skulle ha lyckats köra själv.. *frustrerad* Vill "gå" på sta'n och göra kul saker för att fördriva tiden ju.