-
Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
-
Svar på tråden Katt eller hund?
-
jag har 4 katter men jag tycker om hundar oxå...
katter får gärna slicka på handen men när hunden gör det så tycker jag det är skit äckligt...
men jag vill gärna ha hund i framtiden, kanske när man är gammal.. :)
-
Katt! De har så underbara och stora personligheter, de är också ärliga och intelligenta. Visst tycker jag om hundar också, men katter är bäst.
-
Förr hund
Sen katt
Nu tycker jag alla djur är mindre trevliga, graviditetens fel? hahaha -
Kan inte välja.
Vi har både katt och hund. Det finns för- och nackdelar med båda. När de är "borta" så kommer det inte ett djur in över tröskeln i det här huset, så länge jag får bestämma.
-
Jag måste välja katt. Har haft både katt och hund, och hund klarar jag mig utan men inte katt. Känner inte att mitt hem är ett hem utan katt. Har två katter nu, och dom är precis lika viktiga för hemmet som alla andra i familjen.
Men hundar är underbara dom med. Dock tycker jag messt bara om tikar, och STORA hundar. Inga små råttor, och gärna inte hanhundar.
-
Varför inte? Du behöver absolut inte svara, blev bara lite förvånad och samtidigt nyfiken. Själv skulle jag aldrig någonsin kunna leva utan katt, gjorde det precis i början när jag flyttade hemifrån till en allergisk pojkvän och första tiden gick det väl hyfsat men efter ett tag stod jag inte ut [med att leva utan djur].Kazeer skrev 2010-04-03 08:16:15 följande:Kan inte välja. Vi har både katt och hund. Det finns för- och nackdelar med båda. När de är "borta" så kommer det inte ett djur in över tröskeln i det här huset, så länge jag får bestämma.
-
Jag föredrar katter men vi har hund här hemma för att min man är allergisk mot katt :(
-
Hund.
(Jag är väldigt "fascinerad" över att folk ser så sjukt mycket hundbajs överallt. Och att folk möter så arga hundar jämt..) -
Gillar båda med föredrar katter.
-
Jag är så evinnerligt trött på alla hundhår och katthår. Och jag är trött på att katten tar hem levande fåglar och leker med dem inomhus.felicityporter skrev 2010-04-03 08:25:29 följande:Varför inte? Du behöver absolut inte svara, blev bara lite förvånad och samtidigt nyfiken. Själv skulle jag aldrig någonsin kunna leva utan katt, gjorde det precis i början när jag flyttade hemifrån till en allergisk pojkvän och första tiden gick det väl hyfsat men efter ett tag stod jag inte ut [med att leva utan djur].
Jag gillar som sagt både katter och hundar men känner att jag helst slipper ha dem själv.