• DenNamnbitne

Katt eller hund?

Vilket djur föredrar du? Jag har inget husdjur men tycker att både hundar och katter kan vara trevliga. Jag har dock väldigt stor respekt för hundar då jag ständigt får akta mig för arga sådana. En gång stötte jag på en lömsk katt, men det var några år sedan. Jag följde ett par andra diskussioner. I den ena ondgjorde sig några över hundbajs och i den andra över kattkiss och kattbajs. Jag tycker att det känns lite överdrivet på många sätt.
    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Katt eller hund?
  • kvinnan47

Har hund men tycker om katter oxå.

• Tjohalia

Katt helt klart, gillar hundar med men katter kräver mindre skötsel och är inte på långa vägar lika krävande som hundar.

JOLINE 050414 * ALEX 070309
  • Colisa

Röstade på hund eftersom jag är en hundmänniska och alltid velat ha hund, ända sedan hunden vi hade när jag var liten dog. Hittills har det tyvärr inte passat att skaffa en.:(

Men jag gillar både hundar och katter, och jag har katt! Och just den katten byter jag inte ut mot några hundar!{#lang_emotions_laughing}

• vackrastarflow

Katt, de är mer lätta att ha med att göra, även om deras personligheter kan ta vääääldigt stor plats - men det är en del av tjusningen

Är inte emot hundar alls, har själv haft hund, men jag har nog lite mer behållning av katten. Fast jag älskade hunden högt!

• Carisma

Avskyr katter. Hundar är okej.
    Hundar jag faktiskt kan tycka om är små, väluppfostade hundar som inte luktar illa.
    Stora, ouppfostrade, stinkande hundar går fetbort.

• Stinky

Katter. Jag älskar katter. Hundar är dock helt ok.

Svar på tråden Katt eller hund?