-
-
Svar på tråden Fortsättningstråd för oss som hade BF runt jul 2009. Del 2.
-
Provar jag med =)
men de gick inte....men la upp några nya ja med...
nu åter till studierna -
Så fina söta små alla har, blir ju alldeles sjuk!
-
Tänk att få ihop alla gullungar på ett babymöte!!! vilken bild!! fast vi är ju rätt utspridda i sverige så det blir svårt! men om nån skall till Gotland i sommar så säg till
-
Ja det är lite synd att vi alla bor så långt ifrån varandraSessan4 skrev 2010-06-16 22:49:43 följande:Tänk att få ihop alla gullungar på ett babymöte!!! vilken bild!! fast vi är ju rätt utspridda i sverige så det blir svårt! men om nån skall till Gotland i sommar så säg till
Hade varit kul att träffas annars.
-
-
Ja, en träff hade vart super kul.
Synd att vi är så utspridda.
Tim är ju bara för söt! -
Hej på er,
Vilka fina kort ni har lagt ut
Jag försökte här med nu (att få tummen ur) och lägga ut lite kort men det funkar inte
Ska göra ett nytt försök när min man kommer hem.
Amy har ett på likadana hörselskydd som Tim faktiskt, fast knallrosa då förstås
Vi använder dom när vi åker tunnelbana och vi hade dom även under en flyguppvisning på Andrews Airforce Base för ett tag sedan. Dom funkar ju över förväntan måste jag säga. amy sov som en stock under totalt 4 timmar den dagen
Hon har även ett par camorosa solglasögon som bara är för tuffa. Det var ett kort där hon har dom på sig som jag tänkte lägga ut......men men........
Ha det gott i den svenska sommarvärmen -
Haha jo men visst funkar dom bra hörselskydden! Vi har varit på 2 hårdrocksevenemang och han har sovit som en stock båda gångernaunder en flyguppvisning på Andrews Airforce Base för ett tag sedan. Dom funkar ju över förväntan måste jag säga. amy sov som en stock under totalt 4 timmar den dagen
Hon har även ett par camorosa solglasögon som bara är för tuffa. Det var ett kort där hon har dom på sig som jag tänkte lägga ut......men men........
Ha det gott i den svenska sommarvärmen -
Men va bra, du är online. Vet du vad det kan vara för fel när jag försöker ladda upp kort? Klickar i allt och så och klickar på ladda upp och när sidan kommer upp efter så finns det fortfarande inget kort......har ju funkat förut.....
-
Hmm, skumt... Har ingen aning om vad som kan vara fel... Men ibland krånglar det ju lite här på familjeliv så försök senare eller en annan dag så kommer det säkert funka