Unga Adoptanter
Hej! Vi har ganska nyligen bestämt oss för att adoptera. Då vi enligt läkare inte har nån chans att få biologiska barn tillsammans.
Hej! Vi har ganska nyligen bestämt oss för att adoptera. Då vi enligt läkare inte har nån chans att få biologiska barn tillsammans.
Linte: vad roligt att ni har bestämt er för att komma igång
ni har en häftig resa framför er.
Vi ska skicka de sista papperna till bfa idag så inom 6 veckor är dom på väg till Ryssland förhoppningsvis
Ca ett år är det + - några månader.
Vi fick skicka papperna direkt när utredningen var klar, har stått i kö ett tag
Lite drygt med alla semestrar nu bara, då tar vidimeringen i Sverige lite längre tid förmodligen.
Jag har varit väldigt engagerad i kyrkan när jag var yngre men är inte längre och maken är inte ens konfirmerad så det blir nog till att satsa på något annat land skulle jag tro.
Jag har varit väldigt engagerad i kyrkan när jag var yngre men är inte längre och maken är inte ens konfirmerad så det blir nog till att satsa på något annat land skulle jag tro.hej! får jag slänga in en fråga?
jag och min sambo(26 och 28) funderar på adoption i framtiden.
är det någon av er som har mycket tatueringar eller vet hur man bemöts i adoptionsprocessen om man har det?
min sambo har mycket tatueringar som ej går att dölja samt töjda öron.
tänkte att ni i denna unga tråd kanske har koll ;) det är ju trots allt vanligast med bodymod hos unga.