Jag hjälper så gärna till, speciellt när det fick en sån bra effekt, tycker alla ska ta omega3, ADD eller inte.
Jo precis, lite sömn försvårar koncentrationen hos någon utan ADD också så för oss är det förödande. Jag tycker du ska ha lite back up hemma om du upplever mycket sömnbesvär, behöver inte vara starka sömntabletter kanske du tycker att naturprodukter osv har en lugnande effekt som hjälper dig sova t om då tycker jag du ska ha något hemma som du kan ta så du inte faller ur en rutin för då får man börja om från början.
Jag äter ju bara japanska mediciner eftersom jag bor i Japan, fluoxetin har jag ätit när jag var tonåring men det är väl en anti depressiv medicin? Mood piller ska tydligen inte vara lika "hardcore" om du förstår vad jag menar då och har inte samma effekt på ångesten tror jag. Det är en mesigare medicin som hjälper till att jämna ut humöret. Jag upplever att håller jag mina fasta rutiner, kommer ut varje dag, blir stimulerad så blir jag inte deprimerad alls och det kan nog vara så för dom flesta. Tror det är inaktiviteten som äter upp en när man har ADD tycker du det kan stämma? Jag tar också en väldigt låg dos, 200mg om dagen jämfört med vanliga doseringen som ligger på 1200mg.
Ja men flytande tror jag kanske t om kan vara effektivare! Så kör på det! Jag tyckte effekten drog igång sådär 2 veckor efter jag började, då var det så jag VERKLIGEN märkte skillnad, men tror det är mycket för att man är som man är konstant jetlaggad så när jag fick omega 3 och samtidigt rutin på min sömn så blev jag som en superkvinna! Upplevde jag sjlv. Min sambo märkte en otrolig skillnad i mitt humör, jag fick mycket längre stubin och verkade inte lika rastlös säger han. Men det var nog minst en vecka in, men jag tror snarare två, då kom det ordentligt.