Jag fick också fiskrapar när jag åt Fritt Flyt, som om man ätit sill till frukost dagligen.
Jag har googlat Fritt Flyts innehållsförteckning och det är rätt lite DHA och EPA i dom jämfört med mina. Men enligt deras hemsida ska dom innehålla högsta halterna? Kan vara värt och fråga i Omega-3 tråden om det finns något starkare för ADD behöver en rejäl push. Jag minns att jag tyckte mina nya tabletter gav mycket bättre resultat än Fritt Flyt.
am Zandra
Det är inte många som har överseende med ADD inte ens i Sverige där det är accepterat på ett annat sett, bra att du sa till på skarpen! Många förstår ju när man förklarar till dom vad man har för problem men sen kan dom inte lägga ihop informationen med fel man gör i vardagen.. och ofta verkar det vara svårt att förstå att vi har ADD varje dag, inte bara ibland.
Anonym ADD:
Gud ja.. nu när jag äter Omega-3 så kallar jag det "dåliga dagar". Tack vare omega-3 ser inte alla mina dagar ut så längre! Tack och lov! Känner igen det där med att man bara sitter och stirrar.. konstigt att man inte blir uttråkad av det, men det tar ingen energi antar jag. Hoppas Concerta hjälper dig! Det kan vara oerhört ångestframkallande har jag hört i början. Jag hoppas jag får chans att prova när jag kommer till Sverige i sommar.. här i Japan får det inte skrivas ut till dom över 18 år : (
Anonym hej:
Vi om några har överseende : ) kämpa på! Bara att försöka muntra upp sig själv så mycket man kan och komma ihåg att dom utan ADD är inga supermänniskor dom heller!