Jag far en massa gjort! Ar mer produktiv, helt otroligt. Stimulerande ar det ocksa.
Jag ska kolla, lagger upp det sa fort jag far chansen, sa nasta vecka, har inte burken med mig i skolan som ar den enda platsen jag kan ga in pa familjeliv pa just nu. Men det ar ratt hoga doser har i alla fall, jamfort med en annan som jag stod och jamforde med sa var det ratt stor skillnad sa det verkar vara valdigt olika. Jag har okat upp till en stadig dos pa 5 tabletter nu istallet for 4, sa jag tar 5 tabletter som bas istallet och det fungerar valdigt bra. Jag kommer aldrig sluta ta omega 3, sa skont att slippa det tunga huvudet.
Hm det tror jag nog. Det ar ju lattare nar man redan ar van att ga in i en medicin, vet hur det gar till och sa, sa har det i alla fall varit for mig. Det ar valdigt vanligt att man ar deprimerad nar man har ADD, det ar ett vanligt symptom, darfor som jag far en lag dos humor stabilisering av min psykolog for att nedforsbackarna ska bli mer normala.
Jag ska ga och se till och fa Concerta eller Strattera nu i sommar nar jag kommer till Sverige. Juni ar ju snart, bara att du gor ditt basta for att sta ut och halla huvudet over vattnet!
Den gor ju det! Va mysigt med ettarskalas : D Nar fyller lillen ar? Verkar som att vi har nara fodelsedagar, bra jobbat hihi, jag alskade att fylla ar den har tiden nar jag var liten, tyckte det var perfekt avstand mellan jul och fodelsedags paket!