Kavat skrev 2011-05-02 12:09:07 följande:
Stackarn...

mithrandil skrev 2011-05-02 11:42:30 följande:
Han äter inte fritt från nånting ännu. Proverna togs i torsdags så de borde komma nångång nu.
Hoppas verkligen det visar nånting nu för att jag orkar verkligen inte pussla mer med allting som är.
Ring dem och påskynda lite! SÅ de hör av sig omedelbart. Jag tycker egentligen att du kan utesluta allt du misstänker men inte vete/gluten på egen hand. (innan ev gastro är gjord). Så hoppas vi att det inte är vete... Men mjölk kan man absolut utesluta, brukar bli något bättre utan mjölk oavsett om det är glutenintolerans eller allergi då magen inte brukar fixa mjölk så bra när den är dåligt.
Om alla allergiprover som det behöver ta är tagna. Inte ska han behöva må så dåligt. Stackarn...
Kan ju inte utesluta nånting ännu känns det som. Vi måste ha intyg på mat han inte kan äta till dagis opch sålänge han går på dagis så kommer han ju bli utsatt för mat han inte äter hemma och då blir allt jobb i onödan.
Känner att jag inte kan hålla honom hemma från dagis nu med tanke på hur situationen är hemma. Han behöver få komma hemifrån och slippa allt ett litet tag. Vet inte om han kanske är dålig pga stämningen hemma heller för den delen. Han har fått som prickar över hela övre kroppen nu och han kliar sönder dom.
Vet inte vad det är för prickar, de fastnar inte så bra på bild på min kamera heller. Det är mest som knottror, typ så som man får om man fryser. Hudfärgade små knottror precis överallt. Kan det vara solen som ger blåsor genom kläder tro eller är det en reaktion av något slag? jag vet inte faktiskt.
Ska ringa och försöka få svar på hans prover. De kanske är klara nu snart. de sa ett par dagar.