Allergitråden
Älsklingen: Tycker bellas kurva ser jättebra ut.
Hon håller sig ju fint på sin egen kurva även om den är under medel.
Skönt att hon börjat öka igen. Alltid jobbigt när de inte växer.
Älsklingen: Tycker bellas kurva ser jättebra ut.
Hon håller sig ju fint på sin egen kurva även om den är under medel.
Skönt att hon börjat öka igen. Alltid jobbigt när de inte växer.
Mithrandil : Stackars liten =( Kan han inte ha fått i sig sädesslag då? Äter han mjölk??
Det känns ju inte som att han borde ha reagerat med kräkningar av ägg i andra avdelningar.. Utan det låter mer son magsjuka. Vi har haft så vid ett flertal tillfällen här hemma, att bara en av oss blivit drabbad men ingen annnan ( oftast jag oturligt nog ;) )
Skönt att utslagen försvann, låter ju som att det kanske var något virus då..precis som Tilde hade som liten.
Hoppas Alexander snart mår bättre i sin mage <3
Kavat: Hur mår du och dina barn? Är ni bättre? 
Och jag som alltid trott att luftburna allergier ger omedelbara reaktioner ?? Man lär sig något nytt varje dag =)
Men dagis brukar väl äta ägg ?? Kräks han då med ?
Lite nyfiken bara =) Bella har ju upprepade reaktioner som vi inte kan härleda till något.. och det sätter sig som röda fläckar i ansiktet. Tänkte om det kunde vara något luftburet med kanske..
Just ja.. läste i din blogg kavat, om antihistaminer.
Är tavegyl det? Trodde det bara var något emot klåda och Alexander har tavegyl hemma så då kanske vi har fått antihistaminer ändå. ![]()
älsklingen: Ja, jag tyckte det.
Brukar ni äta ägg hemma? Om du tänker efter, kan hon ha fått dessa fläckar i samband med att andra ätit ägg?