Tibell skrev 2011-10-12 20:57:06 följande:
Mina symtom är ont i magen ( dagligen ) , otroligt gasig, illamående ( oftast morgonen ) , sjukligt trött, blåsor som kliar på axlar, skuldror och bröstkorg, mycket problem med vikten. Får kämpa veckor för att gå upp ett ynka kg men kan lätt tappa 2 kg på 2 dagar genom att äta endast frukost middag kvällsmat
Sura uppstötningar har jag aldrig haft. Halsbränna får jag bara av typ choklad och potatisgratäng :)
Kavat : Jag mår skit rent ut sagt.
Är sååå trött och osocial . Är så öm i magen vissa dagar att jag helst inte vill stå.
Har gått så långt att när jag kommer till olika arbetsplatser ( jobbar på bemanning ) får jag ångest om det är arbeten som innebär att jag inte får sitta ner :(
Äter allt nu. Glutenprovet var negativt ( åt iofs inte gluten då ) så läkaren tyckte jag kunde börja med sädesslagen igen.
Han ansåg att jag behövde det med tanke på vikten. Jag hade nämligen svårt att hitta mat jag gillade och jag måste ju äta varannan timme typ..
Sen har det varit så mycket strul med barnen att jag liksom glömt bort mig själv..
Vilket har resulterat i att jag börjat få hjärtrusningar.. Sist höll det i sig i 4 timmar, riktigt otäckt :(
Läskigt.. låter precis som mina symtom. :S Fast jag har inga problem med att hålla vikten dock.
Och blåsor vet i tusan, det ser mer ut som finnar eller plitor men de kliar och är inga finnar för de går inte klämma sönder. mina sitter också på axlar, skuldror och bröstkorg. Nu i det senaste har de börjat komma även i ansiktet, framförallt på ena käkbenet och i pannan.
Du måste ta hand om dig!! Låter inte bra med hjärtrusningar.