• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • h80
    Busbellan skrev 2010-04-06 20:53:21 följande:
    Rabatten dras manuellt sen när du får din orderbekräftelse
    men ska jag skriva det nånstans?
  • solouniko

Hej på er tjejer! Hur har ni det här?

Måste fråga! Flera av vårens kläder (molo såklart) har färgat av sig i tvätten på varandra, printen alltså. Nu ser både flowerfield klänningen och bodysuiten mörkrosa ut istället för vit/beige i basen. Som att muddarna färgar av sig? Samma prästkrageklänningen har blivit lite rosa på de vita blommorna? Har en bekant som har samma problem med kycklingarna, som at de rosa muddarna färgar sig på den vita basen. Samma med hennes fjärilsklänning, hela svartvita "staden" är liksom rosa.. Har ni haft detta problem? Jag tvättar ju precis likadant som alltid och har aldrig varit med om detta med andra kollektionerna, bara med vårens kläder.. Jäkligt trist är det iallafall för kläderna blir ju riktigt fula! Är vi helt ensamma om detta? {#lang_emotions_dreamer}

Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • Ocikatten
    h80 skrev 2010-04-06 20:50:57 följande:
    Nej, det har jag inte, egentligen bara en lurv, men det känns som om man borde passa på. Du får gärna hänga på. (men jag lyckas inte med rabattkoden, vet inte vart jag ska skriva) Vart bor du?
    Svedala! Ska kasta mig in lite snabbt och kolla vad jag kan tänka mig. Klurar du på nåt bra sätt att dela rabatten?!?
  • lillronya
    solouniko skrev 2010-04-06 20:54:14 följande:
    Hej på er tjejer! Hur har ni det här? Måste fråga! Flera av vårens kläder (molo såklart) har färgat av sig i tvätten på varandra, printen alltså. Nu ser både flowerfield klänningen och bodysuiten mörkrosa ut istället för vit/beige i basen. Som att muddarna färgar av sig? Samma prästkrageklänningen har blivit lite rosa på de vita blommorna? Har en bekant som har samma problem med kycklingarna, som at de rosa muddarna färgar sig på den vita basen. Samma med hennes fjärilsklänning, hela svartvita "staden" är liksom rosa.. Har ni haft detta problem? Jag tvättar ju precis likadant som alltid och har aldrig varit med om detta med andra kollektionerna, bara med vårens kläder.. Jäkligt trist är det iallafall för kläderna blir ju riktigt fula! Är vi helt ensamma om detta?
    Jag har fjärilarna och prästkragarna men har inte haft det problemet.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
  • Busbellan
    h80 skrev 2010-04-06 20:54:08 följande:
    men ska jag skriva det nånstans?
    Ja, i rutan där det står kommentar
    Mamma till Nora, August och Ella
  • Busbellan
    Hej på er tjejer! Hur har ni det här? Måste fråga! Flera av vårens kläder (molo såklart) har färgat av sig i tvätten på varandra, printen alltså. Nu ser både flowerfield klänningen och bodysuiten mörkrosa ut istället för vit/beige i basen. Som att muddarna färgar av sig? Samma prästkrageklänningen har blivit lite rosa på de vita blommorna? Har en bekant som har samma problem med kycklingarna, som at de rosa muddarna färgar sig på den vita basen. Samma med hennes fjärilsklänning, hela svartvita "staden" är liksom rosa.. Har ni haft detta problem? Jag tvättar ju precis likadant som alltid och har aldrig varit med om detta med andra kollektionerna, bara med vårens kläder.. Jäkligt trist är det iallafall för kläderna blir ju riktigt fula! Är vi helt ensamma om detta?
    Nu kanske det inte det är detta du menar, men flowerfield är väl lite flammig i botten från början
    Mamma till Nora, August och Ella
  • h80
    Ocikatten skrev 2010-04-06 20:54:58 följande:
    Svedala! Ska kasta mig in lite snabbt och kolla vad jag kan tänka mig. Klurar du på nåt bra sätt att dela rabatten?!?
    Javisst :) Det bästa är ju om vi beställer nått i samma prisklass. Du kan väl inboxa mig om du hittar nått.
  • MammaT
    samma här prästkragen är katastrof och fjärilarna
  • Ängelii

Vad heter butiken som ni kallar B&R? Är på jakt efter molo lurvfleece till barnen...

Följer tråden men skriver mycket sällan...

• lillronya
    MammaT skrev 2010-04-06 20:59:42 följande:
    samma här prästkragen är katastrof och fjärilarna
    Vad kass!
    JAg har tvättat mitt med vittvätten och hade ju sett med en gång om det färgat.
    Emilia Michaela Alicia Nikita Anjelin Emilio
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17