• Buttelina

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

då var det dags igen

gamla tråden:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m49805808.html

tråden med länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m40093529.html

bildis

www.familjeliv.se/Forum-11-240/m50727877.html

Isabel och Alexander - mina små hjärtan
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-06-16 11:17
    NYA länkar till shopping:

www.familjeliv.se/Forum-21-428/m59470009.html
  • Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17
  • MammaT
    Ängelii skrev 2010-04-06 20:59:52 följande:
    Vad heter butiken som ni kallar B&R? Är på jakt efter molo lurvfleece till barnen... Följer tråden men skriver mycket sällan...
    bus och rackartyg
  • solouniko
    lillronya skrev 2010-04-06 20:56:05 följande:
    Jag har fjärilarna och prästkragarna men har inte haft det problemet.
    Hmm okej, ja jag tycker det är himla märkligt faktiskt. Hoppas inget mer blir så! Har inte tvättat eller använt fjärilarna ännu..
    Busbellan skrev 2010-04-06 20:57:19 följande:
    Nu kanske det inte det är detta du menar, men flowerfield är väl lite flammig i botten från början
    Joo den är ju det, men den är liksom mörkrosa hela basfärgen, som en "hinna" över allt. Blommorna och allt ser också konstiga ut, jätte trist!
    Milla 090316 ♥ solouniko.blogg.se
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 20:39:27 följande:
    Någon som känner sig synsk såhär en tisdagkväll? I så fall får du gärna berätta var jag har lagt två stycken bankdosor
    kika bland Max leksaker...själv hittade jag mitt försvunna Visa kort i skrivaren. Där tyckte tydlgen A att det skulle ligga..och det gjorde det i ett par dagar
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • Eddiebaby
    solouniko skrev 2010-04-06 21:01:46 följande:
    Hmm okej, ja jag tycker det är himla märkligt faktiskt. Hoppas inget mer blir så! Har inte tvättat eller använt fjärilarna ännu.. Joo den är ju det, men den är liksom mörkrosa hela basfärgen, som en "hinna" över allt. Blommorna och allt ser också konstiga ut, jätte trist!
    Fy vad irriterande när det blir sådär!!! Får kanske tvätta de plagg jag har i lådorna här så man vet om de är okej och kan reklamera på en gång.....
    ♥ Eddie 25/3-06 ♥ Tilde 31/3-09 ♥
  • Smultronhjärta
    AochJsMamma skrev 2010-04-06 20:44:11 följande:
    tack ändå Undra om nån lagt ut nån på T så att man kan se hur den ser ut åtminstone.. har kommit på att de flesta av Alexanders lurvar har luva..vill ha fler utan luva att ha under skaljackorna
    Vi har som sagt en grön som är superfin i färgen, finns även cerise,mörklila,grå,blå och säkert ngn mer som jag inte kommer på nu

Butte- ingen dosa i någon låda*jag har vänt upp och ner på varenda låda i huset*
    Busbellan-Japp ett JÄTTEbra ställe är det för jag hittar det inte- måste börja tänka a`la amningshjärna för det är den som styr när sådant här händer Sist Stoffes nya handskar var borta hade jag lagt de i frysen{#lang_emotions_dreamer}
    ★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
  • Busbellan
    solouniko skrev 2010-04-06 21:01:46 följande:
    Hmm okej, ja jag tycker det är himla märkligt faktiskt. Hoppas inget mer blir så! Har inte tvättat eller använt fjärilarna ännu.. Joo den är ju det, men den är liksom mörkrosa hela basfärgen, som en "hinna" över allt. Blommorna och allt ser också konstiga ut, jätte trist!
    Usch vad trist
    Har bara tvättat klänningarna en gång, men de ser fina ut
    Mamma till Nora, August och Ella
  • AochJsMamma
    Smultronhjärta skrev 2010-04-06 21:03:37 följande:
    Vi har som sagt en grön som är superfin i färgen, finns även cerise,mörklila,grå,blå och säkert ngn mer som jag inte kommer på nuButte- ingen dosa i någon låda*jag har vänt upp och ner på varenda låda i huset*Busbellan-Japp ett JÄTTEbra ställe är det för jag hittar det inte- måste börja tänka a`la amningshjärna för det är den som styr när sådant här händer Sist Stoffes nya handskar var borta hade jag lagt de i frysen
    ★ ★ Stolt mamma till Alexander ★ ★
  • jompa

Hej hej tjejer.
    Behöver hjälp, skulle vilja ha lite roliga tunikor eller klänningar till M men vill inte ha rosa, nån med tips på några fina i andra färger. Rött går oxå bort då hon inte passar i den färgen. Det gör inte mamman heller.

• Smultronhjärta

Så där..NU kan ni sluta titta i spåkulan! Dosorna är hittade

Under helgens barnfria tid som vi hade,avsedd för att måla om stora rummet, valde vi ju att göra annat(läs pimpla rosè som om ingen morgondag fanns, toppat med rajtantajtan) Mellan varven lånade jag makens morgonrock och har då tydligen lagt dosorna i fickan där

Och ja, rummet är målat-det gjorde vi på natten när barnen sov! Skitbra med endast 1 timmes torktid ju

★(¯`°?.¸ ღ♥ Max&Lova ♥ღ¸.?°¯)★
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17