Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Hej hopp, overall att användas nu till en bebis på 50cm och ca 3,2kg - blir 56 bra då om overallen är något stor i storlek eller ska man ta 62? Blir inte det stoort?

• Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-04-13 17:02:23 följande:
    ta MAX 56
    Tack
  • Fantastiska Skatt
    Buttelina skrev 2010-04-16 18:49:18 följande:
    mina barn sitter inne på rummet och leker tillsammans så fint  guuud vad jag är glad att jag fick två barn så pass tätt. så kul dom har ihop  *mys*
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}
  • Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2010-04-30 14:15:15 följande:
     Bubblis ska bli storasyster..
    {#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}{#lang_emotions_heart}

GRATTIS
  • Fantastiska Skatt
    Ocikatten skrev 2010-05-06 22:40:19 följande:
    Att det ska vara så svårt att hitta nån snygg tröja från Småfolk i 110/116 med traktorer på! *mummel mummel* Får väl gå och lägga mig för att sova på saken så kanske den rätta dyker upp i morgon!
    Vilken färg letar du?
  • Fantastiska Skatt

Har alla gått & knoppat nu när jag äntligen svansade in?

• Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-07 10:49:54 följande:
    Hej hej söt Allt bra med er?
    Jajjemensan! Jag har varit tokförkyld ett tag men nu står jag på benen utan alvedon som stöttepelare iaf

Hur är det med er?
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-07 10:54:47 följande:
    Fy då, skönt att du mår bättre nu Verkar som det är envisa förkylningar som härjar. Jodå det är bra med oss, Meja är inne i en halvt jobbig gnäll period men det går väl över antar jag
    Ja det är skönt, skönast är nog att Oliwer för en gångs skull inte blivit smittad. Känns som vi VAB:at sedan september {#lang_emotions_undecided} Han åker på allt jämt han.

Å gnällfisperioder kan vara påfrestande på nerver & tålamod! Hoppas den går över snabbt! Säkerligen någon utvecklingsfas?
  • Fantastiska Skatt
    ängeln83 skrev 2010-05-07 11:03:37 följande:
    Ja man tar det ju hellre själv än att dom små blir sjuka. Här har barnen, peppar peppar hållt sej ganska så friska, bara Meja som hostar för jämnan. Liam verkar klara sej undan alla bacilusker, han har bara varit sjuk 1 gång under sina 3 år Ja uff, alla dessa faser, kan man inte slippa undan dom på nåt vis? Fast jag ska nog inte klaga, hon är ju snäll och skötsam annars.
    Ja eller hur, hellre en själv än barnen.
    Han får ständigt feber, förkyldningar, öroninflammation, halsfluss eller andra halsinfektioner osv. Om jag hör på andra föräldrar så verkar det vara ganska typiskt för astmabarn.
    Medans exempelvis magsjuka osv. får han aldrig även om det går på dagis (haft en gång) Vattkoppor har vi försökt smitta honom med i en månad nu men icke Tydligen inte hans grej, han kör feber han

Haha ja gu så gött det hade varit att få slippa undan dessa faser, bara smita förbi lite obemärkt sådär. Men men allt har ju faktiskt sin charm med de där små. När man börjar tänka på allt som händer i deras små kroppar och sinnen är det ett under att de inte är kinkigare
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17