Inlägg från: Fantastiska Skatt |Visa alla inlägg
  • Fantastiska Skatt

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Zvartaliljan skrev 2010-06-14 13:51:50 följande:
    du...jag har fortfarande inte fått svar om den där kik*kidklänningen Obestämd kom på det nu...legat här läääääänge nu ju i väntan på svar, o nu är den för liten Gråter
    Vilken? den du skulle skickat tillbaka i vintras?
    någon annan har jag inte hört något om
  • Fantastiska Skatt

Tjolla --- vad har Milo för str i Woodfish t-shirten?

• Fantastiska Skatt
    Tjollabolla skrev 2010-06-18 23:59:11 följande:
    Skatten: 104!
    Ah ok, tack! Nu blev jag ju än mer osäker att jag tagit fel.
    Är han närmre 98 eller 110?
  • Fantastiska Skatt
    Lilla Ego 07 skrev 2010-07-09 10:12:39 följande:
    Hej hopp.

Har ni sett nyhetsbrevet från matadorkids? Fattade jag rätt då i att de har 10 % just nu på alla nyheter ?
    På hela sortimentet, alltså både nyheter, REA och det där emellan
    Fattar jag det som iaf.
  • Fantastiska Skatt
    MiniM3 skrev 2010-08-10 12:52:32 följande:
    Nej verkligen inte ..
    Och nu efter jag ringt .. det har stått hela tiden att dom inte varit skickade och nu är det ändrat efter jag ringt..
    Fast dom sa att dom sa att dom va skickade i fredags..
    jaja får se om dom kommer annars skulle jag höra av mig på torsda 
    Babyshop är bra och seriösa så jag tror inte det blir några bekymmer för dig ifall de skulle hamnat på villovägar.
    Hoppas de kommer fram!

Hej töser!
    Något nytt spännande? Inte hunnit kika in på ett tag.
  • Fantastiska Skatt

Ghhaaa vad mycket fina lurvar i BT!!! Hjärta såååå fina färger!! (& fina barn i dom också såklart)

Jag vill ha en gul/rosa till mig själv Drömmer

• Fantastiska Skatt
    RååSa BuBBlan skrev 2010-08-10 14:16:13 följande:
    Kööööp!! urcool
    ängeln83 skrev 2010-08-10 14:13:54 följande:
    Ja jag tror nog det var ett bra köp

Så den gjöööööna blev en favvo hos er då
    Mmm.. milt uttryckt

kan bli problems att få på henne dom andra fina helt klart Obestämd

funderar på att sälja bort hallon/gul den har jag alltid tyckt minst om, sen kanske den brun/orange får åka åxå
    men va katten jag är ju lång som en måndag   den lär vara för kort ju Drömmer
  • Fantastiska Skatt
    Busbellan skrev 2010-08-24 13:47:51 följande:
    Hej i tråden!!
    vad händer här idag då?

Ni kanske kan få mig på gott humör, känner minst sagt irritation över Augusts fritids just nu
    Vad nu då lät inge bra?
  • Fantastiska Skatt
    Busbellan skrev 2010-08-24 15:33:17 följande:
    måste nog få höra vad ni här anser om denna situationen också, ang fritids alltså. orkar inte skriva allt igen utan kopierar bara in mitt inlägg som jag skrev i en annan tråd

A börjar ju skolan nu och ska alltså vara på fritids också på em. Vi hade fått tid till inskolning förra måndagen och när vi kom dit så hade de inget ordnat eller planerat så rektorn frågade helt enkelt om vi kunde vänta en vecka med inskolningen. Detta är ju hur dumt som helst, så skulle man väl inte göra på nåt annat ställe. Har själv jobbat en hel del på dagis och man skulle väl ALDRIG be föräldrarna vänta en vecka när de väl kom dit för inskolning
    Men mesig som man är så sa jag att detta var ok, trots att det ställde till en hel del för oss. Sambon hade t.ex tagit semester bara fram tills A började fritids eftersom det inte är lyckat att vara hemma själv med barnen en vecka, ska vi kunna göra något behöver vi vara två.
    Ja, ja i förra veckan fick rektorn A:s tider som han ska vara på fritids, detta var i onsdags morse. Hon hade alltså slutet på veckan på sig att lösa allt med fritidspersonalens tider.
    Hörde ingenting mer därifrån utan åkte med A till skolan igår morse för så var det ju dags för det.
    Då säger personalen från fritids att A får inte börja där då heller för de vet ingenting eftersom rektorn var sjuk igår.
    Hon hade flera dagar på sig förra veckan att lösa detta, samt att är man rektor så tycker jag faktiskt att trots man är sjuk så kan man lyfta telefonen och ringa till sin personal!

Idag pratade jag igen med personalen och de visste fortfarande ingenting. A hade egentligen behövt börja vara på fritids redan igår eftersom han med en gång ska komma in i de rutiner som ska vara, vänjer han sig vid att han ska hem vid 13, så kan det blir väldigt fel sen när det inte är så.

Nej, alltså inget fritids idag, så då har vi bara ons-tors på oss då jag är hemma och kan komma om det skulle vara något, på fredag går han nämligen till kortis direkt efter skolan.
    Så han kommer få enbart 2 inskolningsdagar (om ens det, inget är ju klart)
    Nästa vecka börjar jag skolan och kan inte rycka dit direkt det blir problem.

Alla andra barn får en veckas in skolning på fritids, men mitt barn som verkligen behöver det (eller personalen behöver inskolningen för att lära känna honom ordentligt) nej han får max 2 dagar.

Vet inte vad jag ska göra nu, men känner att detta är fruktansvärt dåligt skött och det kommer rektorn få höra när jag träffar henne

Inte är det nån idé att ringa till nån högre uppsatt heller eftersom jag vet vilka personer som sitter där, och där får man inget gehör för någonting, tro mig jag har försökt.
    Gahh, man ska inte behöva lägga sån energi på något som bara ska funka smidigt
    Nä men fy Gråter
    Stackars er och framförallt stackars A, det måste ju ställa allting på ända för honom
    Ingen sympati alls för att han mer än någon annan kanske behöver den värdefulla inskolningstiden??
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17