Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Godmorgon

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Helle skrev 2010-04-07 10:23:21 följande:
    God dagens Ängeln är du här: Jag fick hem mitt paket från hon med den "höga" frakten igår och på paketet sitter ett urgammalt frimärke som det står 1.80 på. Hur såg ditt ut? Ganska fräckt tycker jag nog.
    Jag är här
    Va? 1.80? Hum...
    Jag har inte fått mitt paket än, var lite dryg med att betala men jag hoppas det kommer nu i veckan, ska bli spännande att se vad det sitter för frimärke på
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Idag hoppas jag på paket från Eleraff, ändrade ju och krånglade så med min order så det har dragit ut på tiden en aningens

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 09:10:37 följande:
    Godmorgon i tråden! Jag väntar också paket därifrån nu nån dag. Jag krånglade också en aning. Kom på att jag väntar på rockefellaklänningen från rockabybaby också. Det har ju tagit lite tid kan man säga....
    Beställde du från deras ta3bet2 erbjudande?
    Jag vet inte hur många ggr jag ändrat min order Men nu känner jag mej ganska nöjd och den är betald
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 09:35:59 följande:
    Ja det gjorde jag, men bara lite strumpor. Ett par var slut så det var lite mejlande fram och tillbaka vilka jag ville ha istället. Vad blev det för nåt till dej?
    Aha
    Här blev det Molosar, den slutgiltiga ordern blev kanin och haj linne till Liam och prästkrage body till Meja.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 09:54:54 följande:
    Å fina!!Nu ska jag köra en runda till cillen. Tråkigt utan shoppingsällskap, men så får det bli ibland. Smillamilla: är du här???
    Ja det blir nog bra, var ju lixom tvungen att bestämma mej till slut

Ja det är alltid roligare med shoppingsällskap, för min del blir det mest min sambo Tyvärr har vi ju inte så många roliga affärer här.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    lillronya skrev 2010-04-08 10:02:29 följande:
    Ja vill man ha grejorna är det nog bäst att bestämma sej. Min man följer helst inte med och shoppar. Han får ha barnen istället.
    Ja det är ju lite så Och så kan man ju bestämma sej INNAN man lägger ordern, inte efteråt

Typiskt män, men min gillar faktiskt shopping fast om man segar fööör mycket i en affär så blir han less. Oftast delar vi upp oss, jag och Meja kikar på kläder och sambon och Liam går i "kill" affärer
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Godmorgon flickor.

Nån mer som fått mail från Tradera om att man ska verifiera sitt konto?
    Jag tycker det verkar lite skumt, man ska fylla i användarnamn och sina kort uppgifter, vad sjutton ska dom ha dom till? Mitt konto jag använder till Tradera betalningar är ju inte kopplat till mitt Visa kort, näääää, jag tycker det luktar skumt om det här.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Nä hoppas verkligen att ingen skickar in sina uppgifter. Det ÄR nåt skumt med detta. Men kan tänka mej att det säkert finns folk som gör det eftersom det står i mailet att ens Tradera konto avslutas om man inte bekräftat sina uppgifter inom 7 dagar.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17