Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Detta är 92/98 på Liam, inte t-shirten iof men dom är lika stora, här har den ju korvat upp sej lite så den är betydligt längre egentligen, Liam är 99 cm lång.

Fick hem Puma skorna idag som jag längtat så mycket efter, men FYYY vilka obekväma skor!!!!! Gick ju för sjuttsingen knappt att gå i dom.
Godmorgon
Här vaknar barnen tidigare för varje dag , från att ha sovit ungefär till kl 09 så vaknar dom nu kl 06, uff uff, alldeles för tidigt ju.
Idag blir det shopping runda i Jkpg, främst min och sambons garderober som ska fyllas på men jag antar att jag kommer hitta en del till barnen också, det brukar bli så
Såg just denna uuuunderbart söta klänning på Lindex och blev helt kär, den kan väl Meja ha på sysslingens dop va?
http://www.lindex.com/Archive/ProductImages/S0000006350108_F_W40_20100309145804.jpg
Fick just detta mail från Zillstar, tyvärr fanns det inget jag var ute efter, prutt också när det är 50%.
Nu ikväll till och med 00,00 får du
50% på hela köpet
gäller ordinarie priser..
ingen rabatt på nova star , möbler och vagnar ;)
KOD : ikväll
Eller jo...nu trillade jag dit hos Zillstar, rosa moln lakan till Meja och Småfolk t-shirt med bilar till Liam, 328 kr, som hittat