Inlägg från: ängeln83 |Visa alla inlägg
  • ängeln83

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Åååh, jag älskar skjortor på Liam, kanske inte så mycket när han var bebis men nu, han har nog runt 15 skjortor.
    Fast jag gillar INTE fin byxor, här kör vi med skjorta och typ NS brallor, såå tufft.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    JsN skrev 2010-04-21 21:45:31 följande:
    JAg behöver hjälp! En kompis mamma vill handla spjälsängskläder till det kommande barnbarnet och jag har lovat komma med förslag. Var finns fina (helst mjuka goa) sängkläder till spjälsäng. 
    Moln sängkläderna är nog mina favoriter
    Annars tycker jag det är svåååårt att hitta till spjälis.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Greksmurfen skrev 2010-04-21 21:46:03 följande:
    jo det hade vi sist med ,mkt coolt;).... maxen var ju inte ägare av ns jeans på dessa foton =P....hihi han ser ut som en liten farbror i miniatyr på första fotot=P
    Ja verkligen O Liam älskar skjortor, i 8/10 fall så väljer han skjorta framför tröja/t-shirt

Hihi...sötfisen{#lang_emotions_heart}
    Fast han var ju super söt i fin byxor, Liam har aldrig passar i det, svarta stupisar är nog det finaste han ägt
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    JsN skrev 2010-04-21 21:56:57 följande:
    Var hittar jag såna?
    Jag beställde Mejas rosa från Zillstar när dom hade 50%, men dom finns lite överallt, testa o googla.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Zvartaliljan skrev 2010-04-22 07:54:21 följande:
    Godmorgon! Fick sova från 22-06!! Sambon o jag stirrade bara på varandra när vi vaknade av hans väckarklocka, o det flög en o annan hemsk tanke om vad som hänt Mateo under natten eftersom han inte vaknat, men så kikade man ner i hans vagn o där möttes man bara av ett jättestort leende han brukar bara sova så här bra annars om han sover på pappas bröst, men nu äntligen går det bra med något annat!! Nu hoppas vi bara att han kan vänja sig vid sängen istället för vagnen
    Godmorgon
    Åååh vad härligt, hoppas det håller i sej och att han inser att även sängen går att sova i

Här har vi också sovit gott allihopa, o sömntutan Meja sover såklart fortfarande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Förresten, nån som fått paket från Zillstar än?
    Vågar man hoppas på att det kommer idag?
    Hoppas även på att Mejas Katvig t-shirt kommer idag.

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83

Hum...ska man trilla dit på Eleraffs erbjudande kanske?
    Sugen är jag allt...*sitter på fingrarna*

★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
  • ängeln83
    Kristyr skrev 2010-04-22 09:47:07 följande:
    näe jag sparar mig lite..Nu börjar det komma så mkt "bra" erbjudande att det känns om det snart är reatajm?
    Mh, det borde jag också göra, egentligen är det ingenting där som jag är sådär super sugen på...men man blir ju alltid lockad när det kommer bra erbjudande.
    ★♥LIAM 07 o MEJA 09★♥
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17