Vi som shoppar danska barnkläder del 17
Hej,hej tråden!
Att vara heltidsarbetande stal tid från tråden men nu har jag lite tid..
Jag letar MOLO suits korta i stk 92 och gärna på rea..har helt tappat taget om webshoparna ![]()
Hej,hej tråden!
Att vara heltidsarbetande stal tid från tråden men nu har jag lite tid..
Jag letar MOLO suits korta i stk 92 och gärna på rea..har helt tappat taget om webshoparna ![]()
Hej!
Tycker Tradera gått sämre än sämst och då sitter man med sin förut "trygga-jag-får -mina -pengar -tillbaka-växa-låda"och går numera med brakförlust..kanske för att man nu kan köpa MOLO i många shoppar och de är ej rariteter som förut..Satt idag och gick igenom min låda med gamla godingar Bambi, Kaniner mm men kommer nu hålla hårt i dem
FB har jag ej hunnit med men har köpt några saker där då det är skönt att få fast pris..ska se om jag orkar fota lite och lägga ut själv..
I Wien idag regnar det och småttingarna är sjuka och går varandra på nerverna..
God morgon!Ser att syskonbråk är på tapeten..min 3-åring och min 1,4 åring kan inte låta bli varandra..det skriks, bråkas och gnälls mest hela tiden. Vi ska nu införa en förälder-ett barn ![]()
God morgon!
Här är vi sjuka med..jag mås rikskass men som mamma får man bita ihop..Min barnflicka är däckad i migrän..Super med barnflickor och det funkar när jag inte är här men när jag kommer hem så orkar de ingenting dvs jag får mamma dem oxå ![]()