• maugu

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

h80 skrev 2010-04-22 09:55:19 följande:
    hejhejhoppas här är lite folk som man kan prata med o få mig på andra tankar :)här regelbundna värkar o sitter o funderar på om det är förvärkar eller "riktiga" o om man ska åka in eller inte
    Vad spännande..jag hade väntat men det beror ju oxå på hur långt det är till BB..min tredje startade mesigt och ca 1,45 senare var han ute Det är svårt det är..men, hellre en gång för mycket än en gång för lite..
  • maugu
    h80 skrev 2010-04-22 10:07:15 följande:
    Det gör inte jätteont, men det gör betydligt mer ont än det gjorde för 1 timme sen o de kommer med ca 6 min mellanrum. Pratade med förlossningen för 1 timme sen, ska nog ringa dom igen om nån timme om det fortsätter så här. Vill ju inte åka in i onödan, vi har bara 5-10 min till förlossningen så det är ingen fara. Men vi har en 1½ åring som vi måste lämna hos barnvakten innan vi åker.
    Kanske förvarna barnvakten vilket du kanske redan gjort..6 min är ju bra..dessutom födde du ju inte barn för speciellt länge sedan så det kan gå fort..dvs från 6 till typ O..Vill inte skrämmas..2:an min var oxå en luring..segt,segt men sedan gick det undan..4 cm öppen och 40 min senare var ungen ute
    Blir spännande att följa!!
  • maugu
    h80 skrev 2010-04-22 10:21:52 följande:
    Barnvakten är förvarnad o bor 3 min bort Åh, det blir bara mer o mer, tror ni man kan ringa in igen? Hon var inte speciellt trevlig sist jag ringde
    Snälla du-åk in och strunta i att ringa..de försöker mota bort en så länge de kan..
    Bättre att de kör ett CTG och undersöker dig-då ser de om det är på G eller inte..
  • maugu
    maugu skrev 2010-04-22 10:29:16 följande:
    Snälla du-åk in och strunta i att ringa..de försöker mota bort en så länge de kan..Bättre att de kör ett CTG och undersöker dig-då ser de om det är på G eller inte..
    Dessutom-kanse du blir inskriven och kan vara hemma tills värkarna blir mer etablerade men er lilltjej är hos barnvakten och du kan fokusera på dig!!
  • maugu

God morgon!
    Länge sedan jag tittade in men det har varit mycket en tid nu..Är helt såld på nya MOLO föstås och första paket är på väg hit från LLM till tvåan-knapptröja med katter och regnbågsbyxor/leggings.
    De små har så mycket att jag måste göra en superensning innan något nytt kan hitta hit

• maugu

Hej,hej..Jisses-att packa matsäck, badkläder mm till 6 personer är-mkt Nu inser jag på riktigt hur stoooorr familj jag har..men,det ska bli kul att bada med alla kidsen idag..Vi har strålande värme..

• maugu
    LJ2 skrev 2010-07-03 09:15:26 följande:
    jag blir av med mina suit, o då blir det leggings ist, men visst måååste hon ha nåt mer då??
    så kul.. =))
    fick reda på att butiken i jkpg har rea nu, =((
    o jag ska inte hoppa nu,. vi åker ju mån!!!
    hmm..
    Hur gammal är din yngsta?Självklart måste man rensa när man packar
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17