Inlägg från: Lilla Ego 07 |Visa alla inlägg
  • Lilla Ego 07

Vi som shoppar danska barnkläder del 17

Busbellan skrev 2010-08-06 22:20:15 följande:
    Så du menar att jag ska vänta med att shoppa nu när jag hittat den på rea och allt
    Nej nej nej! Köp på direkten!Glad
  • Lilla Ego 07
    Självklart! Jag hade 3 i vårasGlad iofs var min bebis 8-10 mån då hon använde dem. Man måste ju kunna byta lite så man inte tröttnar på färgen ju.
  • Lilla Ego 07

småvi har den i 104 men de har inte någon rabatt dock.

• Lilla Ego 07
    Busbellan skrev 2010-08-06 22:40:23 följande:
    Tack
    Nästan så man känner för att beställa där i alla fall, har lite svårt för att köpa f¨rån en shop jag aldrig sett innan
    Ja småvi är ju så bra också, den shoppen kan man ju lita på. Jackan är lätt värd en femhundring iafGlad Ska nog ha den i svart också till E och råsa till lilla L till vintern Flört
  • Lilla Ego 07

Hej Tjejer.

Jag måste ha lite kjolar har jag insett nu i stl 74 el möjligtvis 80. Jeanskjol såklart men gärna nån speciell isf och några enfärgade kjolar i fina färger också. Nån som har nåt förslag?

• Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-08-08 10:05:37 följande:
    Men vi tar söndag
    Bestämde mej för det igår.
    Busbellan skrev 2010-08-08 09:58:42 följande:
    Hon fick barn på fel dag helt enkelt
    JA dåligt tajmat. Nu får de nöja sej med lindex eller nåt. Villervallas kjolar tycker jag är toppen att matcha alla andra fina kläder med. Och jeanskjol från HM eller lindex.
    Aha, de ska jag kolla in! Har en jeanskjol från Hm här hemma som jag fick ärva. Skitsnygg med några små volanger där bak Glad Men den är i stl 68 och börjar väl bli lite liten snart för min 13 månadersFlört
  • Lilla Ego 07

Förresten, är Villervallas kjolar små eller stora i storlek måntro?

• Lilla Ego 07
    lillronya skrev 2010-08-08 10:09:13 följande:
    Hm brukar alltid ha någon fin jeanskjol. Nu har lindex en jättefin också, fast den börjar nog på 86...
    Ska ta mig iväg till hm och lindex kanske först och se där då. Brukar ju alltid tröttna när jag går på hm för jag hittar ju aldrig nåt men vore ju nice att hitta några fina kjolar till billig penning.

Tack för hjälpen!
  • Lilla Ego 07
    MiniM3 skrev 2010-08-09 13:03:03 följande:
    Ni glömmer väl inte bort Lova?
    www.husmanhagbergtavling.se
    Solig 
    Har redan röstat en gång men nu gjorde jag det igen och det kanske fungerar flera gånger? El så är det att man kan göra det en gång från varje dator, vi har 3 så då kan jag ju ge 3 rösterGlad
  • Lilla Ego 07
    ChokladMoshin skrev 2010-08-09 13:10:22 följande:

Man kan rösta 1 gång per dygn

Smultronhjärta skrev 2010-08-09 13:08:09 följande:
    Den där hundbildens fans måste ha mååånga datorer isf För sååå många kan väl ändå inte tycka att voffsingen är somrigObestämd

Eller hur.....

Aha! Jamen då ska jag gå in där varje dag isf, klart vi  måste rösta fram Lova som nummer 1! Det lilla kan vi ju hjälpa dem med iaf Rynkar på näsan
Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder del 17